Klantvraag.
Tobias en Microsoft 365
Vechtdal Wonen heeft een sterkte behoefte aan advies en ondersteuning bij het optimaliseren en beheren van Tobias 365 en Microsoft 365, met als bovenliggend doel om de algehele efficiency en gebruikerservaring te verbeteren.
Vechtdal Wonen
Vechtdal Wonen verhuurt ca. 10.000 woningen in de gemeenten Hardenberg, Ommen, Enschede, Raalte en Dalfsen.

Onze oplossing.
Pragmatiek en zichtbaarheid
Deze opdracht vraagt om pragmatiek en zichtbaarheid in de organisatie. In dat kader hebben wij één van onze Functioneel Beheerders naar voren geschoven die is ingestapt om deze onderwerpen op te pakken. Onze collega heeft zijn expertise ingebracht om de vraagstukken te analyseren en vanuit deze analyse advies te geven en de medewerkers te ondersteunen bij het gebruik van Tobias 365 en Microsoft 365.
Resultaat.
Betere samenwerking
Om Vechtdal Wonen echt verder te helpen, hebben we goed geluisterd naar de behoefte enerzijds en anderzijds kritisch gekeken naar de huidige manier van werken. Om de medewerkers van Vechtdal Wonen echt verder te helpen, zijn we zichtbaar en toegankelijk voor de medewerkers. Onze consultant is er door deze aanpak in geslaagd om moeiteloos te schakelen tussen het oplossen van praktische vraagstukken en het aanpakken van de oorzaken.
Hierdoor werden beheerders ontlast, kregen gebruikers snel antwoord op hun vragen én is de samenwerking met leveranciers zichtbaar verbeterd.

Gerelateerde cases
Wil je meer weten?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.