SmartR heeft de afgelopen tijd IJsseldal Wonen ondersteund met de implementatie van zaakgericht werken.

Het proces binnen sociaal beheer werd voorheen niet door een primair systeem ondersteund, maar door middel van zaken rondom overlastmeldingen, woonfraude, multiproblem, tuinoverlast en hennep is dit nu optimaal het geval.

Dit heeft geresulteerd in een heel mooi bericht!

Het succes van werken met zaakgericht werken in Sociaal Beheer

Na een periode van inrichten, bijstellen en testen zijn wij sinds de livegang gestart met zaakgericht werken binnen het Sociaal beheer. Voor ViewPoint hadden wij als consulenten de mogelijkheid informatie vast te leggen in het E-archief en in een KIS melding. De informatie werd dus wel opgeslagen, maar als losse onderdelen van elkaar. Wat een verademing dat wij nu alles op 1 centraal punt vastleggen: in de zaak. Daarnaast heb je voor jezelf, maar ook van de ander, in beeld welke zaken er spelen en waar je in de zaak staat. Het speelt niet meer in je hoofd of in je inbox af. Heb je een zaak opgestart, dan kan je heel gemakkelijk verschillende fases doorlopen en de huurder en betrokken partijen informeren. Heb je een gesprek gevoerd? Met een paar klikken en een invulveld, rolt er automatisch een brief uit. Tijd voor een evaluatie? De zaak herinnert je eraan om een aankondiging te sturen. Het werk binnen Sociaal Beheer loopt gestructureerd en soepel. Excellijsten voor monitoring zijn niet meer nodig, we zoeken nu op een bepaald onderwerp en zien hoeveel zaken er op dat gebied spelen of al afgerond zijn.

Rosa Doornbos en Sonja Honders Woonconsulenten IJsseldal Wonen

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline