SmartR heeft de afgelopen tijd IJsseldal Wonen ondersteund met de implementatie van zaakgericht werken.

Het proces binnen sociaal beheer werd voorheen niet door een primair systeem ondersteund, maar door middel van zaken rondom overlastmeldingen, woonfraude, multiproblem, tuinoverlast en hennep is dit nu optimaal het geval.

Dit heeft geresulteerd in een heel mooi bericht!

Het succes van werken met zaakgericht werken in Sociaal Beheer

Na een periode van inrichten, bijstellen en testen zijn wij sinds de livegang gestart met zaakgericht werken binnen het Sociaal beheer. Voor ViewPoint hadden wij als consulenten de mogelijkheid informatie vast te leggen in het E-archief en in een KIS melding. De informatie werd dus wel opgeslagen, maar als losse onderdelen van elkaar. Wat een verademing dat wij nu alles op 1 centraal punt vastleggen: in de zaak. Daarnaast heb je voor jezelf, maar ook van de ander, in beeld welke zaken er spelen en waar je in de zaak staat. Het speelt niet meer in je hoofd of in je inbox af. Heb je een zaak opgestart, dan kan je heel gemakkelijk verschillende fases doorlopen en de huurder en betrokken partijen informeren. Heb je een gesprek gevoerd? Met een paar klikken en een invulveld, rolt er automatisch een brief uit. Tijd voor een evaluatie? De zaak herinnert je eraan om een aankondiging te sturen. Het werk binnen Sociaal Beheer loopt gestructureerd en soepel. Excellijsten voor monitoring zijn niet meer nodig, we zoeken nu op een bepaald onderwerp en zien hoeveel zaken er op dat gebied spelen of al afgerond zijn.

Rosa Doornbos en Sonja Honders Woonconsulenten IJsseldal Wonen

Bekijk onze laatste berichten

Meet Business Consultant Erica Leferink

Nog meer nieuwe gezichten… Ook Erica Leferink heeft zich aangesloten bij SmartR in de functie van Business Consultant; een rol die haar niet onbekend is. Erica heeft jarenlang als Business Consultant rondgetoerd door Nederland, weliswaar in een andere sector, maar daar doen we bij SmartR niet moeilijk over. De kennis leren we wel! Binnen SmartR […]
Lees meer

Meet Manager Operations Janta Visser

Manager Operations Janta Visser sloot zich onlangs aan bij SmartR en daarom is het hoog tijd om haar verhaal te delen. ⬇️ “De organisatie SmartR en Rico ken ik al even. De afgelopen periode zijn we veelvuldig met elkaar in contact geweest en kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn toetreding tot SmartR de juiste stap is. En nou, […]
Lees meer

Geslaagd voor het KTO-onderzoek!

We hebben onze klanten en relaties wederom gevraagd hoe zij de samenwerking met SmartR en haar medewerkers ervaren. Daarbij komen periodiek onderwerpen als kwaliteit, kennis, gedrag en resultaat aan bod. Met gepaste trots kunnen we vertellen dat we geslaagd zijn met een klanttevredenheidscijfer van (trommelgeroffel)…… 8.2! Niet alleen een mooie stap vooruit (2021: 7,9) maar […]
Lees meer

SmartR personeelsbijeenkomst XL

2024 is alweer bijna 2 maanden onderweg, waarmee het hoog tijd was voor de maandelijkse SmartR personeelsbijeenkomst😎 Deze vond donderdag 15 februari plaats en dit keer in een nieuw format: de personeelsbijeenkomst XL! De XL-versie van onze personeelsbijeenkomst staat in het teken van elkaar ontmoeten, samenwerken, kennisdelen en ouderwetse gezelligheid! We selecteren inspirerende locaties waar […]
Lees meer

Winnaar van de SmartR Kennisquiz

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline