SmartR heeft de afgelopen tijd IJsseldal Wonen ondersteund met de implementatie van zaakgericht werken.

Het proces binnen sociaal beheer werd voorheen niet door een primair systeem ondersteund, maar door middel van zaken rondom overlastmeldingen, woonfraude, multiproblem, tuinoverlast en hennep is dit nu optimaal het geval.

Dit heeft geresulteerd in een heel mooi bericht!

Het succes van werken met zaakgericht werken in Sociaal Beheer

Na een periode van inrichten, bijstellen en testen zijn wij sinds de livegang gestart met zaakgericht werken binnen het Sociaal beheer. Voor ViewPoint hadden wij als consulenten de mogelijkheid informatie vast te leggen in het E-archief en in een KIS melding. De informatie werd dus wel opgeslagen, maar als losse onderdelen van elkaar. Wat een verademing dat wij nu alles op 1 centraal punt vastleggen: in de zaak. Daarnaast heb je voor jezelf, maar ook van de ander, in beeld welke zaken er spelen en waar je in de zaak staat. Het speelt niet meer in je hoofd of in je inbox af. Heb je een zaak opgestart, dan kan je heel gemakkelijk verschillende fases doorlopen en de huurder en betrokken partijen informeren. Heb je een gesprek gevoerd? Met een paar klikken en een invulveld, rolt er automatisch een brief uit. Tijd voor een evaluatie? De zaak herinnert je eraan om een aankondiging te sturen. Het werk binnen Sociaal Beheer loopt gestructureerd en soepel. Excellijsten voor monitoring zijn niet meer nodig, we zoeken nu op een bepaald onderwerp en zien hoeveel zaken er op dat gebied spelen of al afgerond zijn.

Rosa Doornbos en Sonja Honders Woonconsulenten IJsseldal Wonen

Bekijk onze laatste berichten

Erica en Janta, van harte welkom!

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit

Bij SmartR implementeerden we onlangs AFAS Software, waardoor onze bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit zijn! 🚀 Met uitgebreide CRM-dossiers verbeteren we klantrelaties en automatiseren we financiële processen voor meer strategische focus. Daarbij realiseren we een efficiënte HR- en salarisadministratie en behouden we volledige controle over projecten van voor- tot nacalculatie. Het standaardiseren en automatiseren van de bedrijfsprocessen […]
Lees meer

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar! Kennisdelen en verbinden doen we niet alleen extern, maar ook intern. Maandelijks komt ons team samen om te delen wat ons bezighoudt en inspireren wij elkaar. Daarnaast is het ook een moment van elkaar weer zien, want de meeste collega’s werken op locaties.
Lees meer

Welkom Agnes!

Wegens aanhoudende groei verwelkomende SmartR onlangs een nieuw teamlid: meet Agnes 👋 Met haar bijna 25 (!) jaar aan ervaring in het corporatievak, maakt zij graag de digitaliseringsslag bij onze klanten. Ze neemt je hierover even kort mee. ⬇️ Op dit moment ontfermt Agnes zich als Functioneel Beheerder over het IT-landschap van Dudok Wonen en IJsseldal Wonen. Applicatiebeheer, […]
Lees meer

Onvergetelijk ski-uitje

Successen moet je vieren! 2023 was ons beste jaar ooit! We hebben nog nooit zoveel corporaties in één jaar mogen ondersteunen bij het verbeteren, vernieuwen en transformeren van (een deel) van de organisatie. Daar kwam nog eens bovenop dat uit het klanttevredenheidsonderzoek dit gemiddeld gewaardeerd werd met een 8,2 en een NPS score van +23. […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline