Woningstichting Tubbergen werkt sinds kort succesvol met de inspectie-app. Bij mutatie wordt de woninginspectie uitgevoerd middels een app waarin de schades of het uit te voeren onderhoud wordt vastgelegd. De huurcontracten werden voorheen ondertekend en aangeboden in een verhuurmap. Vanaf heden worden de huurcontracten digitaal ondertekend en samen met relevante informatie via de email aangeboden aan de nieuwe huurder.

Na lange tijd van voorbereiding door diverse medewerkers van Woningstichting Tubbergen en met hulp van SmartR was het gisteren zo ver. “De verhuur-app werd live gezet”. De wens was om het verhuurproces volledig te digitaliseren. Met de live-gang van de beide apps hebben we dit doel bereikt.

Om dit succes te vieren is een borrel georganiseerd voor alle medewerkers van Woningstichting Tubbergen. Medewerker Vastgoed, Timo Harmelink, die zich bezig heeft gehouden met dit project heeft gisteren een presentatie gehouden zodat ook collega’s die nog niets gezien hadden van de apps inzicht kregen in het nieuwe verhuurproces.

Ter vervanging van de verhuurmap ontvangt iedere nieuwe huurder tijdens de sleuteloverdracht een emmer met daarop het logo van de Woningstichting Tubbergen met hierin diverse spullen die handig zijn tijdens het klussen aan de nieuwe woning.

Bekijk onze laatste berichten

Casade start standaardisatie traject!

Casade start standaardisatie traject! Casade gaat zich verder verdiepen in de automatiseringsstandaarden in de sector. Door standaarden toe te passen in haar organisatie en in de samenwerking met haar ketenpartners kan Casade haar bedrijfsvoering en informatievoorziening efficiënt inrichten en is ze klaar voor een almaar meer digitaliserende toekomst. Een waanzinnig mooie uitdaging die Casade nog […]
Lees meer

“Belangrijke voorwaarde: vergelijkbare tariefstelling”

  “Als IJsseldal Wonen maken we (als eerste klant) inmiddels al jaren gebruik van SmartR ICT Beheer. Het biedt ons flexibiliteit en continuïteit omdat we altijd verzekerd zijn van een goed gekwalificeerde functioneel beheerder die als persoon ook nog eens past bij onze organisatie. Het concept ontzorgt ons, brengt kennis en kunde naar binnen en […]
Lees meer

“Werkplezier, continuïteit en teamprestaties verbeterde”

    “Door voor een openstaande vacature van Senior Functioneel Beheerder gebruik te maken van de SmartR ICT Beheer ondersteuning was niet alleen de continuïteit van beheer geborgd, ook de prestaties van het team en de teamleden verbeterde doordat er extra kennis en ervaring beschikbaar was en omdat werkplezier belangrijk werd gevonden. Doordat deze ondersteuning […]
Lees meer

Whitepaper: De 5 kern competenties van een allround ICT-beheerder

De rol van de ICT-Beheerder binnen een corporatie is cruciaal én hectisch. Releasewissels, performance issues, integratievraagstukken of deelname in projecten. Hoe zorg je voor stabiele kwaliteit?
Lees meer

ICT-beheer: Druk is het nieuwe dom!

  ICT-beheer: Druk is het nieuwe dom! Door: Rico Leemreijze Een telefoontje gisterenochtend: “Goedemorgen Ramon, hoe is het?” “Prima Rico, erg druk! Maar ik begreep dat tegenwoordig geldt, druk is het nieuwe dom!” Dat zette mij aan het denken…. Is druk zijn een keuze? Is druk zijn niet simpelweg een gebrek aan capaciteit, prioriteit en/of […]
Lees meer

SmartR kantoor is ‘Corona-proof’

Als je gewend bent om dagelijks je werk te doen in een dynamische en inspirerende omgeving met klanten en collega’s, dan waren de afgelopen weken een echte beproeving. Ons werk bestaat uit kennisdeling; het creëren van nieuwe inzichten, adoptie en enthousiasme. Dat gaat niet altijd op afstand. En om die reden hebben wij ons laten […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2020 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline