Woningstichting Tubbergen werkt sinds kort succesvol met de inspectie-app. Bij mutatie wordt de woninginspectie uitgevoerd middels een app waarin de schades of het uit te voeren onderhoud wordt vastgelegd. De huurcontracten werden voorheen ondertekend en aangeboden in een verhuurmap. Vanaf heden worden de huurcontracten digitaal ondertekend en samen met relevante informatie via de email aangeboden aan de nieuwe huurder.

Na lange tijd van voorbereiding door diverse medewerkers van Woningstichting Tubbergen en met hulp van SmartR was het gisteren zo ver. “De verhuur-app werd live gezet”. De wens was om het verhuurproces volledig te digitaliseren. Met de live-gang van de beide apps hebben we dit doel bereikt.

Om dit succes te vieren is een borrel georganiseerd voor alle medewerkers van Woningstichting Tubbergen. Medewerker Vastgoed, Timo Harmelink, die zich bezig heeft gehouden met dit project heeft gisteren een presentatie gehouden zodat ook collega’s die nog niets gezien hadden van de apps inzicht kregen in het nieuwe verhuurproces.

Ter vervanging van de verhuurmap ontvangt iedere nieuwe huurder tijdens de sleuteloverdracht een emmer met daarop het logo van de Woningstichting Tubbergen met hierin diverse spullen die handig zijn tijdens het klussen aan de nieuwe woning.

Bekijk onze laatste berichten

Erica en Janta, van harte welkom!

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit

Bij SmartR implementeerden we onlangs AFAS Software, waardoor onze bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit zijn! 🚀 Met uitgebreide CRM-dossiers verbeteren we klantrelaties en automatiseren we financiële processen voor meer strategische focus. Daarbij realiseren we een efficiënte HR- en salarisadministratie en behouden we volledige controle over projecten van voor- tot nacalculatie. Het standaardiseren en automatiseren van de bedrijfsprocessen […]
Lees meer

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar! Kennisdelen en verbinden doen we niet alleen extern, maar ook intern. Maandelijks komt ons team samen om te delen wat ons bezighoudt en inspireren wij elkaar. Daarnaast is het ook een moment van elkaar weer zien, want de meeste collega’s werken op locaties.
Lees meer

Welkom Agnes!

Wegens aanhoudende groei verwelkomende SmartR onlangs een nieuw teamlid: meet Agnes 👋 Met haar bijna 25 (!) jaar aan ervaring in het corporatievak, maakt zij graag de digitaliseringsslag bij onze klanten. Ze neemt je hierover even kort mee. ⬇️ Op dit moment ontfermt Agnes zich als Functioneel Beheerder over het IT-landschap van Dudok Wonen en IJsseldal Wonen. Applicatiebeheer, […]
Lees meer

Onvergetelijk ski-uitje

Successen moet je vieren! 2023 was ons beste jaar ooit! We hebben nog nooit zoveel corporaties in één jaar mogen ondersteunen bij het verbeteren, vernieuwen en transformeren van (een deel) van de organisatie. Daar kwam nog eens bovenop dat uit het klanttevredenheidsonderzoek dit gemiddeld gewaardeerd werd met een 8,2 en een NPS score van +23. […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline