Ieder1 wil haar dienstverlening naar de huurders maar ook de facilitering van het eigen werk (verder) digitaliseren. Dat is de uitkomst van de MT 2 daagse in november 2016, waarin dit naar elkaar is uitgesproken en dit het speerpunt wordt voor 2017.

Het project digitale dienstverlening en het nieuwe dienstverleningsconcept versmelten hiermee tot één grote uitdaging voor 2017. Ieder1 wil haar dienstverlening laten aansluiten bij de moderne tijd. Denk bijvoorbeeld aan een klantportaal waarin de huurder zelf zijn zaken kan regelen, zijn eigen informatie kan ophalen en de status van zijn verzoek kan volgen. Maar denk ook aan de digitale ondersteuning van het eigen werk, zoals bijvoorbeeld een medewerkersportaal voor het KCC, een app voor de inspecties of een dashboard met een real-time informatievoorziening.

Conclusie uit het vooronderzoek op dit speerpunt is dat ieder1 over gaat naar een passend primair systeem. Ieder1 wil haar ambitie binnen afzienbare tijd en tegen acceptabele kosten realiseren. Dan is een nieuwe totaaloplossing nodig. Ieder1 kiest hier nadrukkelijk voor een in de sector beproefd systeem. Elders draaien al hele mooie oplossingen en daar wil ieder1 graag op aansluiten.

Het woonbedrijf gaat met deze keuze en aanpak daadwerkelijk werk maken van haar ambities.

SmartR gaat ieder1 hierbij ondersteunen. Na het gezamenlijke vooronderzoek heeft ieder1 aangegeven graag van de expertise van SmartR gebruik te willen maken. Wij hebben er zin in! Al geruime tijd doen we met veel enthousiasme diverse advies- en onderzoekwerkzaamheden bij ieder1. Dit selectieproject en straks ook de implementatie is voor ons een bevestiging dat we dit naar tevredenheid hebben ingevuld! Deze week starten we met de kick-off! #aan_de_bak!

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline