Ieder1 wil haar dienstverlening naar de huurders maar ook de facilitering van het eigen werk (verder) digitaliseren. Dat is de uitkomst van de MT 2 daagse in november 2016, waarin dit naar elkaar is uitgesproken en dit het speerpunt wordt voor 2017.
Het project digitale dienstverlening en het nieuwe dienstverleningsconcept versmelten hiermee tot één grote uitdaging voor 2017. Ieder1 wil haar dienstverlening laten aansluiten bij de moderne tijd. Denk bijvoorbeeld aan een klantportaal waarin de huurder zelf zijn zaken kan regelen, zijn eigen informatie kan ophalen en de status van zijn verzoek kan volgen. Maar denk ook aan de digitale ondersteuning van het eigen werk, zoals bijvoorbeeld een medewerkersportaal voor het KCC, een app voor de inspecties of een dashboard met een real-time informatievoorziening.
Conclusie uit het vooronderzoek op dit speerpunt is dat ieder1 over gaat naar een passend primair systeem. Ieder1 wil haar ambitie binnen afzienbare tijd en tegen acceptabele kosten realiseren. Dan is een nieuwe totaaloplossing nodig. Ieder1 kiest hier nadrukkelijk voor een in de sector beproefd systeem. Elders draaien al hele mooie oplossingen en daar wil ieder1 graag op aansluiten.
Het woonbedrijf gaat met deze keuze en aanpak daadwerkelijk werk maken van haar ambities.
SmartR gaat ieder1 hierbij ondersteunen. Na het gezamenlijke vooronderzoek heeft ieder1 aangegeven graag van de expertise van SmartR gebruik te willen maken. Wij hebben er zin in! Al geruime tijd doen we met veel enthousiasme diverse advies- en onderzoekwerkzaamheden bij ieder1. Dit selectieproject en straks ook de implementatie is voor ons een bevestiging dat we dit naar tevredenheid hebben ingevuld! Deze week starten we met de kick-off! #aan_de_bak!