Functioneel beheerder/Junior Consultant   (36/40 uur per week)

Wat ga je doen

  • Je bent bezig met het inrichten en (her)configureren van de applicatie(s) bij onze klanten, voornamelijk woningcorporaties.
  • Je documenteert de aan de applicatie uitgevoerde (configuratie-) wijzigingen.
  • Je beheert het functioneel support voor de medewerkers bij onze klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen en incidenten van eindgebruikers op het gebied van I&A.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor kerngebruikers t.a.v. de applicatie(s).
  • Je ondersteunt de kerngebruikers, stelt gebruikershandleidingen op en verzorgt instructies.
  • Je stelt (nieuwe) richtlijnen of procedures op in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je beheert de autorisatie (structuur) binnen de applicatie(s).
  • Je onderhoudt contacten met externe leveranciers van de software.
  • Je test de door de leveranciers geleverde aanpassingen op functioneel gebied.
  • Je registreert alle meldingen en categoriseert en prioriteert deze.
  • Je bent bekend met de werkwijze op basis van ITIL/BISL.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van eerstelijns functioneel beheer.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken t.b.v. het opslaan van data.

Functievoorwaarden

Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over MBO(+) werk- en denkniveau. Je hebt een brede ICT kennis en projectmethodieken zijn je niet vreemd. Je hebt kennis van functioneel-beheerprocessen, rapportages, kantoorautomatisering en verwante tools. Je schakelt snel en excelleert op operationeel niveau.

  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en problemen op te lossen en gebruikt hierbij jouw doorzettingsvermogen.
  • Je hebt een proactieve werkhouding.
  • Je vindt het leuk om kerngebruikers verder te helpen.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen en ziet dit als een kans om iets te leren.
  • Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen tot functioneel consultant.

Pas je bij ons?

Dan herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Je hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je hebt oog voor verbetering en stelt (nieuwe) doelen voor in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je werkt accuraat en bent kritisch op de kwaliteit van je werk.
  • Je communiceert helder en duidelijk.
  • Je legt gemakkelijk contact, maakt snel verbinding en kan je inleven in de kerngebruikers.

Je krijgt veel vrijheid en zelfstandigheid om de functie in te vullen, maar neemt daarbij wel eigen verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij

  • Een gezellige werksfeer.
  • Een flexibele invulling van je werkweek.
  • Een mobiele telefoon van de zaak.
  • Een categorie 1 auto van de zaak
  • Mooie pensioenregeling.
  • Goede balans tussen werk en privé.
  • Volop ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.

Je ontvangt een salaris passend bij je werkervaring en opleiding, op basis van de indeling in de CAO Woondiensten.

Ben je enthousiast en ontvang je graag meer informatie rondom de functie bij SmartR? Neem dan contact met ons op via info@smartr.nl.

Bekijk onze laatste berichten

Aanhaken of afhaken

“𝗛𝗲𝘁 𝗶𝘀 𝗮𝗮𝗻𝗵𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗼𝗳 𝗮𝗳𝗵𝗮𝗸𝗲𝗻” Het was één van de reacties gisteren tijdens de aftrap van de Platformexpeditie voor onderhoudspartijen. Wij presenteerden onze ‘platformgedachte’ voor reparatieonderhoud aan diverse onderhoudspartijen. “Ik denk inderdaad dat dit de toekomst is,” was ook zo’n reactie. Dit geeft aan dat wij samen verder willen met deze leerreis en concretisering van […]
Lees meer

Ga mee op Platformexpeditie

Kan dat nou niet makkelijker? Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? 🤝🏻 Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. 👀 Een gedachte die inmiddels al heeft geleid […]
Lees meer

Maak kennis met Jasper

Zoals eerder aangekondigd is het team van SmartR versterkt door twee enthousiaste collega’s. Waaronder Jasper Bouwhuis! Tijd om kennis te maken met deze energieke Business Consultant. ⬇️ Met Jaspers jarenlange ervaring in de corporatiesector weet hij zijn weg wel te vinden. Zo heeft hij de nodige kennis van digitalisering en procesoptimalisatie. Inmiddels is Jasper al […]
Lees meer

Maak kennis met Gerrit

Heb jij al kennis gemaakt met Gerrit Kuipers? Deze enthousiaste Business Consultant versterkte onlangs ons team. Tijd om hem aan jou voor te stellen. ⬇️ Een echte mensen-mens. Dát is Gerrit. Met mensen werken, het begeleiden van projecten en meegenomen worden in alle processen, daar krijgt Gerrit energie van. Hij begon in november bij SmartR en draait al volop mee […]
Lees meer

Donatie aan Het Vergeten Kind

Net als iedere kerst doneren wij ook dit jaar weer een mooi bedrag aan een goed doel. Dit jaar Het Vergeten Kind. Met dit soort donaties krijgen kinderen in onveilige of onleefbare thuissituaties de liefde en aandacht die zij nodig hebben. Zo hopen wij bij te dragen aan kleine lichtpuntjes, en er weer een groots […]
Lees meer

Geslaagde MastR Class Platformicatie

Geslaagde MastR Class! ✅ Afgelopen donderdag vestigde de tweede MastR Class zich in de sfeervolle Gasfabriek. Deze kennissessie stond in het teken van Platformicatie. Keynote speaker Marco Derksen nam de deelnemers mee in de verandering naar de digitale netwerksamenleving. Geïnspireerd door het verhaal van Marco gingen de deelnemers vervolgens actief aan de slag met diverse […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2023 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline