Functioneel beheerder/Junior Consultant   (36/40 uur per week)

Wat ga je doen

  • Je bent bezig met het inrichten en (her)configureren van de applicatie(s) bij onze klanten, voornamelijk woningcorporaties.
  • Je documenteert de aan de applicatie uitgevoerde (configuratie-) wijzigingen.
  • Je beheert het functioneel support voor de medewerkers bij onze klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen en incidenten van eindgebruikers op het gebied van I&A.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor kerngebruikers t.a.v. de applicatie(s).
  • Je ondersteunt de kerngebruikers, stelt gebruikershandleidingen op en verzorgt instructies.
  • Je stelt (nieuwe) richtlijnen of procedures op in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je beheert de autorisatie (structuur) binnen de applicatie(s).
  • Je onderhoudt contacten met externe leveranciers van de software.
  • Je test de door de leveranciers geleverde aanpassingen op functioneel gebied.
  • Je registreert alle meldingen en categoriseert en prioriteert deze.
  • Je bent bekend met de werkwijze op basis van ITIL/BISL.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van eerstelijns functioneel beheer.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken t.b.v. het opslaan van data.

Functievoorwaarden

Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over MBO(+) werk- en denkniveau. Je hebt een brede ICT kennis en projectmethodieken zijn je niet vreemd. Je hebt kennis van functioneel-beheerprocessen, rapportages, kantoorautomatisering en verwante tools. Je schakelt snel en excelleert op operationeel niveau.

  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en problemen op te lossen en gebruikt hierbij jouw doorzettingsvermogen.
  • Je hebt een proactieve werkhouding.
  • Je vindt het leuk om kerngebruikers verder te helpen.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen en ziet dit als een kans om iets te leren.
  • Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen tot functioneel consultant.

Pas je bij ons?

Dan herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Je hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je hebt oog voor verbetering en stelt (nieuwe) doelen voor in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je werkt accuraat en bent kritisch op de kwaliteit van je werk.
  • Je communiceert helder en duidelijk.
  • Je legt gemakkelijk contact, maakt snel verbinding en kan je inleven in de kerngebruikers.

Je krijgt veel vrijheid en zelfstandigheid om de functie in te vullen, maar neemt daarbij wel eigen verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij

  • Een gezellige werksfeer.
  • Een flexibele invulling van je werkweek.
  • Een mobiele telefoon van de zaak.
  • Een categorie 1 auto van de zaak
  • Mooie pensioenregeling.
  • Goede balans tussen werk en privé.
  • Volop ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.

Je ontvangt een salaris passend bij je werkervaring en opleiding, op basis van de indeling in de CAO Woondiensten.

Ben je enthousiast en ontvang je graag meer informatie rondom de functie bij SmartR? Neem dan contact met ons op via info@smartr.nl.

Bekijk onze laatste berichten

Wat een energie tijdens de jaarlijkse Summercourse

Sneak peak! Wat een energie. Wat een lol. Wat een saamhorigheid en wat werd er hard gewerkt tijdens onze jaarlijkse Summercourse… Waar we de ene dag werden ondergedompeld in de positieve effecten van kwalitatieve slaap, gezond eten en bewegen, leerden we de volgende dag presenteren als een pro en werden onze hersenen opgeschud door de […]
Lees meer

Hup Holland!

Hup Holland! ⚽️ Wij zijn weer terug van onze Summercourse en het EK is volop aan de gang! Namens alle Smarties wensen we “onze jongens” veel succes de komende duellen! En niet alleen wij dragen mooie oranje sjaaltjes, ons kantoor kleurt inmiddels ook oranje. Wij hebben er zin in!
Lees meer

Wij gaan op reis en nemen mee….

Wij gaan op reis en nemen mee…. 💼 Een koffer vol goede energie, zin, ambitie, lef en ga zo maar door! Want, de jaarlijkse Summercourse van SmartR is vandaag van start gegaan… De komende dagen staan in het teken van persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en de ontwikkeling van de organisatie! Mocht je ons nodig hebben en […]
Lees meer

Janneke over platformexpeditie

Ga je mee op expeditie …. Donderdagochtend 27 juni organiseren SmartR en Ziezodan een volgende platformexpeditie. Janneke Borgdorff is sinds april werkzaam voor SmartR als projectmanager van het platform voor reparatieverzoeken binnen de woningcorporaties en onderhoudspartijen. “Ik heb mij verwonderd over hoe het proces nu georganiseerd is en geloof in deze vernieuwende oplossing, waarin met […]
Lees meer

Klantdag van ITRIS

Natuurlijk waren wij erbij! Gisteren was een aantal collega’s van SmartR aanwezig bij de klantdag van ITRIS | ViewPoint voor woningcorporaties, NCCW en Qonsío. Tijdens deze dag werden zij meegenomen in de (nieuwe) plannen en konden zij ook weer bijpraten met ons netwerk. Het was een inspirerende dag vol waardevolle inzichten en connecties.  
Lees meer

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons?

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons? Tegenwoordig zijn kernwaarden binnen een organisatie niet meer weg te denken. Op bijna elke website vind je de waarden van een bedrijf. Als het goed is zeggen deze waarden iets over waarom en hoe een organisatie iets doet. Toch blijven kernwaarden maar woorden. Woorden zijn voor interpretatie vatbaar […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline