Functioneel beheerder/Junior Consultant   (36/40 uur per week)

Wat ga je doen

  • Je bent bezig met het inrichten en (her)configureren van de applicatie(s) bij onze klanten, voornamelijk woningcorporaties.
  • Je documenteert de aan de applicatie uitgevoerde (configuratie-) wijzigingen.
  • Je beheert het functioneel support voor de medewerkers bij onze klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen en incidenten van eindgebruikers op het gebied van I&A.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor kerngebruikers t.a.v. de applicatie(s).
  • Je ondersteunt de kerngebruikers, stelt gebruikershandleidingen op en verzorgt instructies.
  • Je stelt (nieuwe) richtlijnen of procedures op in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je beheert de autorisatie (structuur) binnen de applicatie(s).
  • Je onderhoudt contacten met externe leveranciers van de software.
  • Je test de door de leveranciers geleverde aanpassingen op functioneel gebied.
  • Je registreert alle meldingen en categoriseert en prioriteert deze.
  • Je bent bekend met de werkwijze op basis van ITIL/BISL.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van eerstelijns functioneel beheer.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken t.b.v. het opslaan van data.

Functievoorwaarden

Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over MBO(+) werk- en denkniveau. Je hebt een brede ICT kennis en projectmethodieken zijn je niet vreemd. Je hebt kennis van functioneel-beheerprocessen, rapportages, kantoorautomatisering en verwante tools. Je schakelt snel en excelleert op operationeel niveau.

  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en problemen op te lossen en gebruikt hierbij jouw doorzettingsvermogen.
  • Je hebt een proactieve werkhouding.
  • Je vindt het leuk om kerngebruikers verder te helpen.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen en ziet dit als een kans om iets te leren.
  • Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen tot functioneel consultant.

Pas je bij ons?

Dan herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Je hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je hebt oog voor verbetering en stelt (nieuwe) doelen voor in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je werkt accuraat en bent kritisch op de kwaliteit van je werk.
  • Je communiceert helder en duidelijk.
  • Je legt gemakkelijk contact, maakt snel verbinding en kan je inleven in de kerngebruikers.

Je krijgt veel vrijheid en zelfstandigheid om de functie in te vullen, maar neemt daarbij wel eigen verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij

  • Een gezellige werksfeer.
  • Een flexibele invulling van je werkweek.
  • Een mobiele telefoon van de zaak.
  • Een categorie 1 auto van de zaak
  • Mooie pensioenregeling.
  • Goede balans tussen werk en privé.
  • Volop ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.

Je ontvangt een salaris passend bij je werkervaring en opleiding, op basis van de indeling in de CAO Woondiensten.

Ben je enthousiast en ontvang je graag meer informatie rondom de functie bij SmartR? Neem dan contact met ons op via info@smartr.nl.

Bekijk onze laatste berichten

Sparren tijdens CorporatiePlein 2022

CorporatiePlein 2022
Met welke missie bezoek jij het CorporatiePlein? Rico, Tom, Joyce en Jurgen komen graag kennis met je maken om te sparren over thema’s als klantbeleving, SlimmR samenwerken in vastgoed, veranderopgaven en onbegonnen werk.   Maar ook voor de welbekende actie en hersenkrakers kun je bij ons terecht. Gooi deze editie letterlijk een balletje op en […]
Lees meer

Trots op UWOON corporatie!

Trots op UWOON woningcorporatie!  Samen met de buurtbeheerders en leefbaarheidsmedewerkers van Uwoon en Itris heeft onze collega Mieke Kroon een prachtig resultaat neergezet. Uwoon kan met trots zeggen dat: 🔵 Het leefbaarheidsproces staat als een huis! 🔵 Het proces is volledig gedigitaliseerd in het zaaksysteem.  🔵 Met de bijbehorende monitor heeft UWOON het gewenste inzicht en […]
Lees meer

MastR Class Platformicatie op 15 september 2022

Oprichter/partner van Marketingfacts en strategisch adviesbureau Upstream Marco Derksen neemt je tijdens de MastR Class ‘Platformicatie’ mee in de verandering naar de nieuwe netwerksamenleving binnen #woningcorporaties. De MastR Class vindt plaats in de kantine van De Gasfabriek, dé Business Innovation Campus in Deventer, met aansluitend een netwerkborrel. Zien we jou ook op 15 september? Kom inspiratie opdoen én geniet van […]
Lees meer

Digitale transformatie, van A naar anders

Denk jij al na over de digitale transformatie van de samenleving en zet je daar nu ook al stappen in? ‘Digitale transformatie gaat over het anders organiseren én in veel voorkomende gevallen over een ander businessmodel. Niet van A naar B maar van A naar Anders’. Marco Derksen neemt je in onze MastR Class mee in […]
Lees meer

Aftermovie MastR Class Klantbeleving!

Nagenieten van onze eerste MastR Class Klantbeleving! Ben jij er de volgende MastR Class ook bij? Dat kan! De volgende MastR Classes staan gepland op 15 september 2022 en 1 december 2022. In september staat het thema Platformicatie centraal en in december gaan we het thema samenwerken in vastgoed behandelen.   Geïnteresseerd? Aanmelden voor één […]
Lees meer

SummRcourse 2022

Wat een bijzondere editie! Ook dit jaar trokken wij ons als team weer 3 dagen terug om onszelf te verrijken met kennis en kunde. Zo hebben wij onszelf en elkaar gechallenged op het thema ‘lef’ en ‘vertrouwen’. Het was een fysieke, mentale, emotionele en spirituele beproeving. Fantastisch! Bijzondere verhalen, waardevolle inzichten en toepasbare handvatten, die […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2022 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline