Functioneel beheerder/Junior Consultant   (36/40 uur per week)

Wat ga je doen

  • Je bent bezig met het inrichten en (her)configureren van de applicatie(s) bij onze klanten, voornamelijk woningcorporaties.
  • Je documenteert de aan de applicatie uitgevoerde (configuratie-) wijzigingen.
  • Je beheert het functioneel support voor de medewerkers bij onze klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen en incidenten van eindgebruikers op het gebied van I&A.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor kerngebruikers t.a.v. de applicatie(s).
  • Je ondersteunt de kerngebruikers, stelt gebruikershandleidingen op en verzorgt instructies.
  • Je stelt (nieuwe) richtlijnen of procedures op in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je beheert de autorisatie (structuur) binnen de applicatie(s).
  • Je onderhoudt contacten met externe leveranciers van de software.
  • Je test de door de leveranciers geleverde aanpassingen op functioneel gebied.
  • Je registreert alle meldingen en categoriseert en prioriteert deze.
  • Je bent bekend met de werkwijze op basis van ITIL/BISL.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van eerstelijns functioneel beheer.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken t.b.v. het opslaan van data.

Functievoorwaarden

Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over MBO(+) werk- en denkniveau. Je hebt een brede ICT kennis en projectmethodieken zijn je niet vreemd. Je hebt kennis van functioneel-beheerprocessen, rapportages, kantoorautomatisering en verwante tools. Je schakelt snel en excelleert op operationeel niveau.

  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en problemen op te lossen en gebruikt hierbij jouw doorzettingsvermogen.
  • Je hebt een proactieve werkhouding.
  • Je vindt het leuk om kerngebruikers verder te helpen.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen en ziet dit als een kans om iets te leren.
  • Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen tot functioneel consultant.

Pas je bij ons?

Dan herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Je hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je hebt oog voor verbetering en stelt (nieuwe) doelen voor in samenspraak met het team en de kerngebruikers.
  • Je werkt accuraat en bent kritisch op de kwaliteit van je werk.
  • Je communiceert helder en duidelijk.
  • Je legt gemakkelijk contact, maakt snel verbinding en kan je inleven in de kerngebruikers.

Je krijgt veel vrijheid en zelfstandigheid om de functie in te vullen, maar neemt daarbij wel eigen verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij

  • Een gezellige werksfeer.
  • Een flexibele invulling van je werkweek.
  • Een mobiele telefoon van de zaak.
  • Een categorie 1 auto van de zaak
  • Mooie pensioenregeling.
  • Goede balans tussen werk en privé.
  • Volop ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.

Je ontvangt een salaris passend bij je werkervaring en opleiding, op basis van de indeling in de CAO Woondiensten.

Ben je enthousiast en ontvang je graag meer informatie rondom de functie bij SmartR? Neem dan contact met ons op via info@smartr.nl.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline