Gisteren heeft de SmartR SummertouRbus woningcorporatie De Veste aangedaan om ze bij te praten over de (on)mogelijkheden van resultaat gericht onderhoud oftewel RGO.

Tewijl ze zelf middenin een verbouwing zitten hebben we een hele leuke en zinvolle sessie gehad met een aantal gemotiveerde en kritische medewerkers van De Veste. Hopelijk heeft de SummertouR ze op weg kunnen helpen naar deze vernieuwende vorm van samenwerken.

Uiteraard was er in eerste instantie wat scepsis over de nieuwe vorm van samenwerken met aannemers voor zowel dagelijks- als planmatig onderhoud, maar gaandeweg de sessie werd steeds meer duidelijk dat RGO ook kansen zal gaan bieden naar de toekomst toe.

Bekijk onze laatste berichten

SlimmR samenwerken in onderhoud

SmartR@work ➡️ SlimmR samenwerken in #onderhoud! Bij diverse corporaties zijn wij actief om de samenwerking in onderhoud slimmR te organiseren. 🤝 Bij elke corporatie zitten we in een ander stadium. Een greep uit de afgelopen weken: 🔵 De kick-off van de formalisering van de nieuwe samenwerking in Dagelijks Onderhoud bij SallandWonen. Met onderhoudspartners ITR, aannemersbedrijf Valk en Assink Weustink Elektro werken […]
Lees meer

Implementatie Postex

SmartR@work! Implementatie Postex! Jouw digitale klantcommunicatie en online betaalservice geautomatiseerd? We zijn gestart bij woonstichting Rentree met de implementatie van Postex. ✅ Transformeer communicatieprocessen naar intelligente conversaties. Stimuleer selfserviceacties. ✅ Krijg sneller betaald. Veilig, gepersonaliseerd via het juiste kanaal en op het optimale moment. ✅ Zorg dat het aansluit op jouw andere processen en systemen. […]
Lees meer

The start of something new?

𝗖𝗼𝗿𝗽𝗼𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲𝗼𝘃𝗲𝗿𝘀𝘁𝗶𝗷𝗴𝗲𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗵𝗼𝘂𝗱 The start of something new? Afgelopen dinsdag presenteerden wij aan twintig medewerkers van verschillende corporaties ons ‘platformidee’ en haalden reacties op. “We hebben nog een weg te gaan, maar dit wordt de toekomst”, was een van de reacties die wij ontvingen. Eén centrale oplossing op landelijke schaal. Een ‘connected’ oplossing waarin […]
Lees meer

Aanhaken of afhaken

“𝗛𝗲𝘁 𝗶𝘀 𝗮𝗮𝗻𝗵𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗼𝗳 𝗮𝗳𝗵𝗮𝗸𝗲𝗻” Het was één van de reacties gisteren tijdens de aftrap van de Platformexpeditie voor onderhoudspartijen. Wij presenteerden onze ‘platformgedachte’ voor reparatieonderhoud aan diverse onderhoudspartijen. “Ik denk inderdaad dat dit de toekomst is,” was ook zo’n reactie. Dit geeft aan dat wij samen verder willen met deze leerreis en concretisering van […]
Lees meer

Ga mee op Platformexpeditie

Kan dat nou niet makkelijker? Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? 🤝🏻 Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. 👀 Een gedachte die inmiddels al heeft geleid […]
Lees meer

Maak kennis met Jasper

Zoals eerder aangekondigd is het team van SmartR versterkt door twee enthousiaste collega’s. Waaronder Jasper Bouwhuis! Tijd om kennis te maken met deze energieke Business Consultant. ⬇️ Met Jaspers jarenlange ervaring in de corporatiesector weet hij zijn weg wel te vinden. Zo heeft hij de nodige kennis van digitalisering en procesoptimalisatie. Inmiddels is Jasper al […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2023 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline