De eerste reactie is al binnen van een student “Werkt echt handig op deze manier een reparatieverzoek indienen, stappen zijn logisch opgebouwd en werkt soepel!” De studenten van SSH& kunnen voortaan via hun klantportaal een repartieverzoek melden. Via een paar eenvoudige stappen in de beslisboom komt de student uit bij het juiste defect. De studenten ontvangen direct een bevestiging van de melding. Het verzoek wordt opgepakt door hun complexbeheerder(s) of er wordt een aannemer ingeschakeld om het defect op te lossen. Zodra de afspraak is ingepland ontvangt de student hiervan een bericht met de datum en het tijdstip. Zo blijft de student goed op de hoogte.

SmartR heeft SSH& geadviseerd om het reparatieproces vorm te geven en te komen tot een gebruiksvriendelijke beslisboom voor hun studenten. De uitdaging was om zowel intern als extern verder te digitaliseren. Eerst hebben we de basis inrichting in het primaire systeem bij de kop gepakt. Alle complexbeheerders en aannemers zijn nu gekoppeld aan het juiste gebied en aan de juiste discipline. Dit zorgt ervoor dat de complexbeheerders de werkopdrachten voor hun eigen complexen via een digitale ‘to do’ lijst ontvangen. Wordt een afspraak ingepland met de student? Dan wordt dit automatisch in Outlook gepland. En de huurder blijft via zijn klantportaal op de hoogte van de afhandeling van het defect. Handig toch?

Bekijk onze laatste berichten

Sparren tijdens CorporatiePlein 2022

CorporatiePlein 2022
Met welke missie bezoek jij het CorporatiePlein? Rico, Tom, Joyce en Jurgen komen graag kennis met je maken om te sparren over thema’s als klantbeleving, SlimmR samenwerken in vastgoed, veranderopgaven en onbegonnen werk.   Maar ook voor de welbekende actie en hersenkrakers kun je bij ons terecht. Gooi deze editie letterlijk een balletje op en […]
Lees meer

Trots op UWOON corporatie!

Trots op UWOON woningcorporatie!  Samen met de buurtbeheerders en leefbaarheidsmedewerkers van Uwoon en Itris heeft onze collega Mieke Kroon een prachtig resultaat neergezet. Uwoon kan met trots zeggen dat: 🔵 Het leefbaarheidsproces staat als een huis! 🔵 Het proces is volledig gedigitaliseerd in het zaaksysteem.  🔵 Met de bijbehorende monitor heeft UWOON het gewenste inzicht en […]
Lees meer

MastR Class Platformicatie op 15 september 2022

Oprichter/partner van Marketingfacts en strategisch adviesbureau Upstream Marco Derksen neemt je tijdens de MastR Class ‘Platformicatie’ mee in de verandering naar de nieuwe netwerksamenleving binnen #woningcorporaties. De MastR Class vindt plaats in de kantine van De Gasfabriek, dé Business Innovation Campus in Deventer, met aansluitend een netwerkborrel. Zien we jou ook op 15 september? Kom inspiratie opdoen én geniet van […]
Lees meer

Digitale transformatie, van A naar anders

Denk jij al na over de digitale transformatie van de samenleving en zet je daar nu ook al stappen in? ‘Digitale transformatie gaat over het anders organiseren én in veel voorkomende gevallen over een ander businessmodel. Niet van A naar B maar van A naar Anders’. Marco Derksen neemt je in onze MastR Class mee in […]
Lees meer

Aftermovie MastR Class Klantbeleving!

Nagenieten van onze eerste MastR Class Klantbeleving! Ben jij er de volgende MastR Class ook bij? Dat kan! De volgende MastR Classes staan gepland op 15 september 2022 en 1 december 2022. In september staat het thema Platformicatie centraal en in december gaan we het thema samenwerken in vastgoed behandelen.   Geïnteresseerd? Aanmelden voor één […]
Lees meer

SummRcourse 2022

Wat een bijzondere editie! Ook dit jaar trokken wij ons als team weer 3 dagen terug om onszelf te verrijken met kennis en kunde. Zo hebben wij onszelf en elkaar gechallenged op het thema ‘lef’ en ‘vertrouwen’. Het was een fysieke, mentale, emotionele en spirituele beproeving. Fantastisch! Bijzondere verhalen, waardevolle inzichten en toepasbare handvatten, die […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2022 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline