De eerste reactie is al binnen van een student “Werkt echt handig op deze manier een reparatieverzoek indienen, stappen zijn logisch opgebouwd en werkt soepel!” De studenten van SSH& kunnen voortaan via hun klantportaal een repartieverzoek melden. Via een paar eenvoudige stappen in de beslisboom komt de student uit bij het juiste defect. De studenten ontvangen direct een bevestiging van de melding. Het verzoek wordt opgepakt door hun complexbeheerder(s) of er wordt een aannemer ingeschakeld om het defect op te lossen. Zodra de afspraak is ingepland ontvangt de student hiervan een bericht met de datum en het tijdstip. Zo blijft de student goed op de hoogte.

SmartR heeft SSH& geadviseerd om het reparatieproces vorm te geven en te komen tot een gebruiksvriendelijke beslisboom voor hun studenten. De uitdaging was om zowel intern als extern verder te digitaliseren. Eerst hebben we de basis inrichting in het primaire systeem bij de kop gepakt. Alle complexbeheerders en aannemers zijn nu gekoppeld aan het juiste gebied en aan de juiste discipline. Dit zorgt ervoor dat de complexbeheerders de werkopdrachten voor hun eigen complexen via een digitale ‘to do’ lijst ontvangen. Wordt een afspraak ingepland met de student? Dan wordt dit automatisch in Outlook gepland. En de huurder blijft via zijn klantportaal op de hoogte van de afhandeling van het defect. Handig toch?

Bekijk onze laatste berichten

Visueel inkijkje Platformexpeditie

Wat een commitment was er op 31 oktober! 🙏 Zie hieronder nog een visueel inkijkje in onze ontdekkingsreis naar één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector… 👀
Lees meer

Welkom Amber!

Nieuwe collega Amber Huidink – Tinneveld verwelkomt jou voortaan bij SmartR 👋 Een lunch regelen, events organiseren of gastvrouw zijn op het hoofdkantoor. Amber is als nieuwe Backoffice Manager een manusje van alles. Met haar ‘niet stil kunnen zitten’-mentaliteit pakt zij events, marketing en sales met beide handen aan. Ze zorgt er daarnaast voor dat alles op […]
Lees meer

About last week… the next step

𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘄𝗲𝗲𝗸… 𝗧𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘀𝘁𝗲𝗽 Hoe realiseren we één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector? Op onze volgende bestemming in onze reis stonden we stil bij deze vraag. Het event waarin we concrete stappen hebben gezet. 🎯 ➡️ Digitaal strateeg Marco Derksen nam ons mee in het grotere plaatje: hoe ziet de informatiesamenleving 3.0 eruit […]
Lees meer

Final call! Platformexpeditie

📢 Final call! Meld je aan en bundel samen met andere corporaties en onderhoudspartijen ideeën tot een concrete realisatie voor één platform(samenwerking) op het gebied van reparatie onderhoud. Let’s do it! ➡️ Meld je hier aan. 🔥 Ga mee op ontdekkingsreis ⏰ Dinsdagochtend 31 oktober 2023 📍 Go Ahead Eagles, Deventer
Lees meer

Vacature: Consultant RGS

𝗪𝗶𝗷 𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗦𝗹𝗶𝗺𝗺𝗥 𝗦𝗮𝗺𝗲𝗻𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻! 🤝 Geen georganiseerd wantrouwen maar een vruchtbare samenwerking. Hoe zet je als corporatie de kennis en kunde van jouw onderhoudspartners in voor meer kwaliteit, hogere huurderstevredenheid en lagere kosten? SmartR is koploper op dit thema! Wij hebben al veel vernieuwende en slimme samenwerkingen opgezet tussen corporaties en vastgoedonderhoudsbedrijven. ✅ […]
Lees meer

SmartiesAutomaat gearriveerd

De winnaars van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 hebben namens Domesta de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen! Heel veel plezier Thomas Deen en Frank Harwig en dank voor de toffe ontvangst!
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2023 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline