De eerste reactie is al binnen van een student “Werkt echt handig op deze manier een reparatieverzoek indienen, stappen zijn logisch opgebouwd en werkt soepel!” De studenten van SSH& kunnen voortaan via hun klantportaal een repartieverzoek melden. Via een paar eenvoudige stappen in de beslisboom komt de student uit bij het juiste defect. De studenten ontvangen direct een bevestiging van de melding. Het verzoek wordt opgepakt door hun complexbeheerder(s) of er wordt een aannemer ingeschakeld om het defect op te lossen. Zodra de afspraak is ingepland ontvangt de student hiervan een bericht met de datum en het tijdstip. Zo blijft de student goed op de hoogte.

SmartR heeft SSH& geadviseerd om het reparatieproces vorm te geven en te komen tot een gebruiksvriendelijke beslisboom voor hun studenten. De uitdaging was om zowel intern als extern verder te digitaliseren. Eerst hebben we de basis inrichting in het primaire systeem bij de kop gepakt. Alle complexbeheerders en aannemers zijn nu gekoppeld aan het juiste gebied en aan de juiste discipline. Dit zorgt ervoor dat de complexbeheerders de werkopdrachten voor hun eigen complexen via een digitale ‘to do’ lijst ontvangen. Wordt een afspraak ingepland met de student? Dan wordt dit automatisch in Outlook gepland. En de huurder blijft via zijn klantportaal op de hoogte van de afhandeling van het defect. Handig toch?

Bekijk onze laatste berichten

Casade start standaardisatie traject!

Casade start standaardisatie traject! Casade gaat zich verder verdiepen in de automatiseringsstandaarden in de sector. Door standaarden toe te passen in haar organisatie en in de samenwerking met haar ketenpartners kan Casade haar bedrijfsvoering en informatievoorziening efficiënt inrichten en is ze klaar voor een almaar meer digitaliserende toekomst. Een waanzinnig mooie uitdaging die Casade nog […]
Lees meer

“Belangrijke voorwaarde: vergelijkbare tariefstelling”

  “Als IJsseldal Wonen maken we (als eerste klant) inmiddels al jaren gebruik van SmartR ICT Beheer. Het biedt ons flexibiliteit en continuïteit omdat we altijd verzekerd zijn van een goed gekwalificeerde functioneel beheerder die als persoon ook nog eens past bij onze organisatie. Het concept ontzorgt ons, brengt kennis en kunde naar binnen en […]
Lees meer

“Werkplezier, continuïteit en teamprestaties verbeterde”

    “Door voor een openstaande vacature van Senior Functioneel Beheerder gebruik te maken van de SmartR ICT Beheer ondersteuning was niet alleen de continuïteit van beheer geborgd, ook de prestaties van het team en de teamleden verbeterde doordat er extra kennis en ervaring beschikbaar was en omdat werkplezier belangrijk werd gevonden. Doordat deze ondersteuning […]
Lees meer

Whitepaper: De 5 kern competenties van een allround ICT-beheerder

De rol van de ICT-Beheerder binnen een corporatie is cruciaal én hectisch. Releasewissels, performance issues, integratievraagstukken of deelname in projecten. Hoe zorg je voor stabiele kwaliteit?
Lees meer

ICT-beheer: Druk is het nieuwe dom!

  ICT-beheer: Druk is het nieuwe dom! Door: Rico Leemreijze Een telefoontje gisterenochtend: “Goedemorgen Ramon, hoe is het?” “Prima Rico, erg druk! Maar ik begreep dat tegenwoordig geldt, druk is het nieuwe dom!” Dat zette mij aan het denken…. Is druk zijn een keuze? Is druk zijn niet simpelweg een gebrek aan capaciteit, prioriteit en/of […]
Lees meer

SmartR kantoor is ‘Corona-proof’

Als je gewend bent om dagelijks je werk te doen in een dynamische en inspirerende omgeving met klanten en collega’s, dan waren de afgelopen weken een echte beproeving. Ons werk bestaat uit kennisdeling; het creëren van nieuwe inzichten, adoptie en enthousiasme. Dat gaat niet altijd op afstand. En om die reden hebben wij ons laten […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2020 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline