De eerste reactie is al binnen van een student “Werkt echt handig op deze manier een reparatieverzoek indienen, stappen zijn logisch opgebouwd en werkt soepel!” De studenten van SSH& kunnen voortaan via hun klantportaal een repartieverzoek melden. Via een paar eenvoudige stappen in de beslisboom komt de student uit bij het juiste defect. De studenten ontvangen direct een bevestiging van de melding. Het verzoek wordt opgepakt door hun complexbeheerder(s) of er wordt een aannemer ingeschakeld om het defect op te lossen. Zodra de afspraak is ingepland ontvangt de student hiervan een bericht met de datum en het tijdstip. Zo blijft de student goed op de hoogte.

SmartR heeft SSH& geadviseerd om het reparatieproces vorm te geven en te komen tot een gebruiksvriendelijke beslisboom voor hun studenten. De uitdaging was om zowel intern als extern verder te digitaliseren. Eerst hebben we de basis inrichting in het primaire systeem bij de kop gepakt. Alle complexbeheerders en aannemers zijn nu gekoppeld aan het juiste gebied en aan de juiste discipline. Dit zorgt ervoor dat de complexbeheerders de werkopdrachten voor hun eigen complexen via een digitale ‘to do’ lijst ontvangen. Wordt een afspraak ingepland met de student? Dan wordt dit automatisch in Outlook gepland. En de huurder blijft via zijn klantportaal op de hoogte van de afhandeling van het defect. Handig toch?

Bekijk onze laatste berichten

Wat een energie tijdens de jaarlijkse Summercourse

Sneak peak! Wat een energie. Wat een lol. Wat een saamhorigheid en wat werd er hard gewerkt tijdens onze jaarlijkse Summercourse… Waar we de ene dag werden ondergedompeld in de positieve effecten van kwalitatieve slaap, gezond eten en bewegen, leerden we de volgende dag presenteren als een pro en werden onze hersenen opgeschud door de […]
Lees meer

Hup Holland!

Hup Holland! ⚽️ Wij zijn weer terug van onze Summercourse en het EK is volop aan de gang! Namens alle Smarties wensen we “onze jongens” veel succes de komende duellen! En niet alleen wij dragen mooie oranje sjaaltjes, ons kantoor kleurt inmiddels ook oranje. Wij hebben er zin in!
Lees meer

Wij gaan op reis en nemen mee….

Wij gaan op reis en nemen mee…. 💼 Een koffer vol goede energie, zin, ambitie, lef en ga zo maar door! Want, de jaarlijkse Summercourse van SmartR is vandaag van start gegaan… De komende dagen staan in het teken van persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en de ontwikkeling van de organisatie! Mocht je ons nodig hebben en […]
Lees meer

Janneke over platformexpeditie

Ga je mee op expeditie …. Donderdagochtend 27 juni organiseren SmartR en Ziezodan een volgende platformexpeditie. Janneke Borgdorff is sinds april werkzaam voor SmartR als projectmanager van het platform voor reparatieverzoeken binnen de woningcorporaties en onderhoudspartijen. “Ik heb mij verwonderd over hoe het proces nu georganiseerd is en geloof in deze vernieuwende oplossing, waarin met […]
Lees meer

Klantdag van ITRIS

Natuurlijk waren wij erbij! Gisteren was een aantal collega’s van SmartR aanwezig bij de klantdag van ITRIS | ViewPoint voor woningcorporaties, NCCW en Qonsío. Tijdens deze dag werden zij meegenomen in de (nieuwe) plannen en konden zij ook weer bijpraten met ons netwerk. Het was een inspirerende dag vol waardevolle inzichten en connecties.  
Lees meer

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons?

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons? Tegenwoordig zijn kernwaarden binnen een organisatie niet meer weg te denken. Op bijna elke website vind je de waarden van een bedrijf. Als het goed is zeggen deze waarden iets over waarom en hoe een organisatie iets doet. Toch blijven kernwaarden maar woorden. Woorden zijn voor interpretatie vatbaar […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline