Dinsdagavond hebben we bij Uwoon het digitaliseringsprogramma aan het circa 50-koppige woonteam mogen presenteren. Onder het genot van een chinees buffet werd naast een toelichting ook de eerste feedback opgehaald.

In een zeer prettige sfeer hebben wij leuke en interessante gesprekken gevoerd en diverse do’s en dont’s opgehaald.

De kop is er af! We zijn begonnen!!

#Jaarplaninéénweek

Bekijk onze laatste berichten

SmartR kantoor is ‘Corona-proof’

Als je gewend bent om dagelijks je werk te doen in een dynamische en inspirerende omgeving met klanten en collega’s, dan waren de afgelopen weken een echte beproeving. Ons werk bestaat uit kennisdeling; het creëren van nieuwe inzichten, adoptie en enthousiasme. Dat gaat niet altijd op afstand. En om die reden hebben wij ons laten […]
Lees meer

Hoe maak ik mijn organisatie klantgericht?

De klantgerichte organisatie | 6 bouwstenen Wij delen graag dit filmpje om je te laten zien hoe jij bouwt aan een klantgerichte corporatie. Aan de hand van 6 bouwstenen geven wij tips hoe jij jouw klantgerichte organisatie kan optimaliseren. #klantgericht #organiseren
Lees meer

Inleving, inzet en kennis

“Doordat de organisatie van SSH& per 1-3-2020 ging veranderen, was het noodzakelijk dat we ondersteuning nodig hadden op functioneel gebied. Want daar waar de organisatie anders wil gaan werken is het noodzakelijk dat je applicaties en processen hierop aangepast dienen te worden. Voor extra ondersteuning hebben we de expertise van SmartR ingehuurd. Belangrijk voor ons […]
Lees meer

Communicatie bij projectmatig werken

Bij projectmatig werk wil je binnen een afgebakende tijd en kosten het beoogde projectresultaat realiseren. Dit vraagt om de juiste projectleiderskills. Onze Smarties sturen daarom aan op proces en inhoud. Communicatie is hierbij uiteraard essentieel. Niet alleen met de projectgroepleden, maar ook met de rest van de corporatie. Bij Eigen Bouw wordt in het project […]
Lees meer

Help, mijn huurder verwacht steeds meer!

Help, mijn huurder verwacht steeds meer! Door: Rico Leemreijze Het overtreffen van klantverwachtingen is de oudste wet op het gebied van klantwaardering. Maar wat nu als de klantverwachtingen alsmaar toenemen? Elke dag focussen wij als corporatie op het leveren van onze diensten en producten: het bouwen, onderhouden en verhuren van woningen. Onze processen en systemen […]
Lees meer

Overzicht in elk traject: DMS fases

Verwachtingsmanagement is natuurlijk heel belangrijk! Zo maken wij bij elk traject een overzicht. Zo is voor iedereen bij de corporatie duidelijk wat wanneer gaat gebeuren. Onze smarties helpen mee tijdens de zoektocht naar de juiste software. En samen werken we aan een soepele implementatie. Dat werkt wel zo fijn. #DMS #overzicht #woningcorporatie #software
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2020 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline