“Doordat de organisatie van SSH& per 1-3-2020 ging veranderen, was het noodzakelijk dat we ondersteuning nodig hadden op functioneel gebied. Want daar waar de organisatie anders wil gaan werken is het noodzakelijk dat je applicaties en processen hierop aangepast dienen te worden.

Voor extra ondersteuning hebben we de expertise van SmartR ingehuurd. Belangrijk voor ons voor deze keuze was, dat ze zich goed konden inleven in onze branche (Studenten huisvesting) en kennis hebben van processen en applicaties. De inzet die ze geleverd hebben was dan ook zeer goed te noemen, daar ze makkelijk en goed samen konden werken met onze key – users. We mogen dan ook spreken van een vruchtbare succesvolle samenwerking, die ervoor gezorgd heeft dat we per 1-3 konden starten met de ‘nieuwe’ organisatie structuur.”

–   Johnny Esmeijer, Projectleider I&A bij SSH&

Bekijk onze laatste berichten

Erica en Janta, van harte welkom!

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit

Bij SmartR implementeerden we onlangs AFAS Software, waardoor onze bedrijfsprocessen efficiënter dan ooit zijn! 🚀 Met uitgebreide CRM-dossiers verbeteren we klantrelaties en automatiseren we financiële processen voor meer strategische focus. Daarbij realiseren we een efficiënte HR- en salarisadministratie en behouden we volledige controle over projecten van voor- tot nacalculatie. Het standaardiseren en automatiseren van de bedrijfsprocessen […]
Lees meer

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar

De eerste personeelsbijeenkomst van het jaar! Kennisdelen en verbinden doen we niet alleen extern, maar ook intern. Maandelijks komt ons team samen om te delen wat ons bezighoudt en inspireren wij elkaar. Daarnaast is het ook een moment van elkaar weer zien, want de meeste collega’s werken op locaties.
Lees meer

Welkom Agnes!

Wegens aanhoudende groei verwelkomende SmartR onlangs een nieuw teamlid: meet Agnes 👋 Met haar bijna 25 (!) jaar aan ervaring in het corporatievak, maakt zij graag de digitaliseringsslag bij onze klanten. Ze neemt je hierover even kort mee. ⬇️ Op dit moment ontfermt Agnes zich als Functioneel Beheerder over het IT-landschap van Dudok Wonen en IJsseldal Wonen. Applicatiebeheer, […]
Lees meer

Onvergetelijk ski-uitje

Successen moet je vieren! 2023 was ons beste jaar ooit! We hebben nog nooit zoveel corporaties in één jaar mogen ondersteunen bij het verbeteren, vernieuwen en transformeren van (een deel) van de organisatie. Daar kwam nog eens bovenop dat uit het klanttevredenheidsonderzoek dit gemiddeld gewaardeerd werd met een 8,2 en een NPS score van +23. […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline