Na het uitvoeren van de Smartscan heeft SmartR, vanuit de visie op bedrijfsvoering, het I&A meerjarenprogramma voor de Woningstichting Tubbergen geschreven. Samen met de corporatie zijn we al druk bezig om het meerjarenprogramma tot uitvoering te brengen. Een geweldig mooie klus waar wij inmiddels met veel plezier mee zijn gestart, beginnend met het compliant maken van Woningstichting Tubbergen aan de nieuwe privacywetgeving (AVG).

Naast de zogenoemde ‘moetjes’ hebben we ook een implementatie van een volledig nieuwe website voor Woningstichting Tubbergen op de kalender van dit jaar staan. Echter het project stond voor Q4 van dit jaar gepland. ‘Stond’, U leest het goed.

Net als alle andere corporaties focussen we eerst op de AVG, de voorbereidingen van het informatiebeveiligingsplan & beleid en de voorbereidingen voor het implementeren van de inspectie-app.

Totdat de website, om technische redenen, op een zonnige dag in april ineens uit de lucht was en zou blijven. In rap tempo werd besloten om het implementeren van de nieuwe website de hoogste prioriteit te geven zonder dat dit ten koste mag gaan van bijvoorbeeld het project om de woningstichting compliant te maken aan de nieuwe privacy wetgeving die van kracht wordt op 25 mei 2018.

We zetten onze schouders eronder want ook deze uitdaging gaat SmartR niet uit de weg!

Dat wordt snel schakelen;

Versnelling 1: contact opnemen met Bright Answers en offertetraject starten

Versnelling 2: offerte en aanvliegroute gezamenlijk opstellen en Woningstichting Tubbergen hierin faciliteren en adviseren

Versnelling 3: projectteam samenstellen en informeren (zorgen dat we met elkaar in de startblokken staan)

Versnelling 4: definitief maken van planning met Bright Answers i.c.m. een demo waarin de mogelijkheden worden geschetst

Versnelling 5: taakverdeling helder en duidelijk verwachtingsmanagement

Versnelling 6: een nieuwe website in de huisstijl van Woningstichting Tubbergen en volledig voorbereidt (plug&play) op wensen die de woningstichting heeft om haar diensten in de nabije toekomst steeds meer ook digitaal aan te bieden aan haar klanten via het klantportaal.

Zo zal Woningstichting Tubbergen in een tijdsbestek van 3 tot 4 weken in relatie tot de nieuwe website op een veilige en verantwoordelijke manier in versnelling 6 rijden. Tevens mede mogelijk gemaakt door de flexibiliteit van de medewerkers van Woningstichting Tubbergen en Bright Answers.

Bekijk onze laatste berichten

Wat een energie tijdens de jaarlijkse Summercourse

Sneak peak! Wat een energie. Wat een lol. Wat een saamhorigheid en wat werd er hard gewerkt tijdens onze jaarlijkse Summercourse… Waar we de ene dag werden ondergedompeld in de positieve effecten van kwalitatieve slaap, gezond eten en bewegen, leerden we de volgende dag presenteren als een pro en werden onze hersenen opgeschud door de […]
Lees meer

Hup Holland!

Hup Holland! ⚽️ Wij zijn weer terug van onze Summercourse en het EK is volop aan de gang! Namens alle Smarties wensen we “onze jongens” veel succes de komende duellen! En niet alleen wij dragen mooie oranje sjaaltjes, ons kantoor kleurt inmiddels ook oranje. Wij hebben er zin in!
Lees meer

Wij gaan op reis en nemen mee….

Wij gaan op reis en nemen mee…. 💼 Een koffer vol goede energie, zin, ambitie, lef en ga zo maar door! Want, de jaarlijkse Summercourse van SmartR is vandaag van start gegaan… De komende dagen staan in het teken van persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en de ontwikkeling van de organisatie! Mocht je ons nodig hebben en […]
Lees meer

Janneke over platformexpeditie

Ga je mee op expeditie …. Donderdagochtend 27 juni organiseren SmartR en Ziezodan een volgende platformexpeditie. Janneke Borgdorff is sinds april werkzaam voor SmartR als projectmanager van het platform voor reparatieverzoeken binnen de woningcorporaties en onderhoudspartijen. “Ik heb mij verwonderd over hoe het proces nu georganiseerd is en geloof in deze vernieuwende oplossing, waarin met […]
Lees meer

Klantdag van ITRIS

Natuurlijk waren wij erbij! Gisteren was een aantal collega’s van SmartR aanwezig bij de klantdag van ITRIS | ViewPoint voor woningcorporaties, NCCW en Qonsío. Tijdens deze dag werden zij meegenomen in de (nieuwe) plannen en konden zij ook weer bijpraten met ons netwerk. Het was een inspirerende dag vol waardevolle inzichten en connecties.  
Lees meer

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons?

Wat zeggen onze kernwaarden eigenlijk over ons? Tegenwoordig zijn kernwaarden binnen een organisatie niet meer weg te denken. Op bijna elke website vind je de waarden van een bedrijf. Als het goed is zeggen deze waarden iets over waarom en hoe een organisatie iets doet. Toch blijven kernwaarden maar woorden. Woorden zijn voor interpretatie vatbaar […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline