Na het uitvoeren van de Smartscan heeft SmartR, vanuit de visie op bedrijfsvoering, het I&A meerjarenprogramma voor de Woningstichting Tubbergen geschreven. Samen met de corporatie zijn we al druk bezig om het meerjarenprogramma tot uitvoering te brengen. Een geweldig mooie klus waar wij inmiddels met veel plezier mee zijn gestart, beginnend met het compliant maken van Woningstichting Tubbergen aan de nieuwe privacywetgeving (AVG).
Naast de zogenoemde ‘moetjes’ hebben we ook een implementatie van een volledig nieuwe website voor Woningstichting Tubbergen op de kalender van dit jaar staan. Echter het project stond voor Q4 van dit jaar gepland. ‘Stond’, U leest het goed.
Net als alle andere corporaties focussen we eerst op de AVG, de voorbereidingen van het informatiebeveiligingsplan & beleid en de voorbereidingen voor het implementeren van de inspectie-app.
Totdat de website, om technische redenen, op een zonnige dag in april ineens uit de lucht was en zou blijven. In rap tempo werd besloten om het implementeren van de nieuwe website de hoogste prioriteit te geven zonder dat dit ten koste mag gaan van bijvoorbeeld het project om de woningstichting compliant te maken aan de nieuwe privacy wetgeving die van kracht wordt op 25 mei 2018.
We zetten onze schouders eronder want ook deze uitdaging gaat SmartR niet uit de weg!
Dat wordt snel schakelen;
Versnelling 1: contact opnemen met Bright Answers en offertetraject starten
Versnelling 2: offerte en aanvliegroute gezamenlijk opstellen en Woningstichting Tubbergen hierin faciliteren en adviseren
Versnelling 3: projectteam samenstellen en informeren (zorgen dat we met elkaar in de startblokken staan)
Versnelling 4: definitief maken van planning met Bright Answers i.c.m. een demo waarin de mogelijkheden worden geschetst
Versnelling 5: taakverdeling helder en duidelijk verwachtingsmanagement
Versnelling 6: een nieuwe website in de huisstijl van Woningstichting Tubbergen en volledig voorbereidt (plug&play) op wensen die de woningstichting heeft om haar diensten in de nabije toekomst steeds meer ook digitaal aan te bieden aan haar klanten via het klantportaal.
Zo zal Woningstichting Tubbergen in een tijdsbestek van 3 tot 4 weken in relatie tot de nieuwe website op een veilige en verantwoordelijke manier in versnelling 6 rijden. Tevens mede mogelijk gemaakt door de flexibiliteit van de medewerkers van Woningstichting Tubbergen en Bright Answers.