Na het uitvoeren van de Smartscan heeft SmartR, vanuit de visie op bedrijfsvoering, het I&A meerjarenprogramma voor de Woningstichting Tubbergen geschreven. Samen met de corporatie zijn we al druk bezig om het meerjarenprogramma tot uitvoering te brengen. Een geweldig mooie klus waar wij inmiddels met veel plezier mee zijn gestart, beginnend met het compliant maken van Woningstichting Tubbergen aan de nieuwe privacywetgeving (AVG).

Naast de zogenoemde ‘moetjes’ hebben we ook een implementatie van een volledig nieuwe website voor Woningstichting Tubbergen op de kalender van dit jaar staan. Echter het project stond voor Q4 van dit jaar gepland. ‘Stond’, U leest het goed.

Net als alle andere corporaties focussen we eerst op de AVG, de voorbereidingen van het informatiebeveiligingsplan & beleid en de voorbereidingen voor het implementeren van de inspectie-app.

Totdat de website, om technische redenen, op een zonnige dag in april ineens uit de lucht was en zou blijven. In rap tempo werd besloten om het implementeren van de nieuwe website de hoogste prioriteit te geven zonder dat dit ten koste mag gaan van bijvoorbeeld het project om de woningstichting compliant te maken aan de nieuwe privacy wetgeving die van kracht wordt op 25 mei 2018.

We zetten onze schouders eronder want ook deze uitdaging gaat SmartR niet uit de weg!

Dat wordt snel schakelen;

Versnelling 1: contact opnemen met Bright Answers en offertetraject starten

Versnelling 2: offerte en aanvliegroute gezamenlijk opstellen en Woningstichting Tubbergen hierin faciliteren en adviseren

Versnelling 3: projectteam samenstellen en informeren (zorgen dat we met elkaar in de startblokken staan)

Versnelling 4: definitief maken van planning met Bright Answers i.c.m. een demo waarin de mogelijkheden worden geschetst

Versnelling 5: taakverdeling helder en duidelijk verwachtingsmanagement

Versnelling 6: een nieuwe website in de huisstijl van Woningstichting Tubbergen en volledig voorbereidt (plug&play) op wensen die de woningstichting heeft om haar diensten in de nabije toekomst steeds meer ook digitaal aan te bieden aan haar klanten via het klantportaal.

Zo zal Woningstichting Tubbergen in een tijdsbestek van 3 tot 4 weken in relatie tot de nieuwe website op een veilige en verantwoordelijke manier in versnelling 6 rijden. Tevens mede mogelijk gemaakt door de flexibiliteit van de medewerkers van Woningstichting Tubbergen en Bright Answers.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline