Wij hebben met elkaar gezegd dat wij slimmer en efficiënter willen werken. Door onszelf en onze manier van werken een spiegel voor te houden. Zodat wij onze hoge kwaliteit van dienstverlening, toekomstgericht, kunnen blijven bieden aan onze huurders, woningzoekenden en andere belanghebbenden. Aan enthousiasme ontbrak het nooit bij ons, aan overzicht en tijd wel. Professionaliseren en veranderen doe je er niet zomaar even bij. Daarom hebben wij SmartR gevraagd om ons te helpen.

SmartR begrijpt wat wij zeggen. SmartR kijkt met een kritische bril naar onze processen en werkwijze, helpt ons kansen en uitdagingen te benoemen en zet deze weg in een haalbaar tijdspad. Zo ligt er nu een mooie projectenkalender, die ons inzicht geeft in de te bewandelen route i.r.t. onze visie en gestelde doelen en maakt het meetbaar welke resultaten wij behalen. Die duidelijkheid in tijd, investering en resultaat zorgt voor energie en zin om te veranderen.

Elk project heeft dus een kop en een staart. In het project zelf maken we gebruik van elkaars kennis en kunde. SmartR is deskundig en staat dichtbij. Zij ziet en benut de kwaliteiten van de mensen in onze organisatie en de SmartR-consultants zorgen voor de extra toegevoegde waarde.

Van tijd tot tijd staan we bewust met elkaar stil bij de resultaten die wij hebben bereikt. Wij hebben nu samen een duidelijk toekomstperspectief bepaald, een projectenkalender opgezet, zaakgericht werken geïntroduceerd en twee zaken in productie genomen. Resultaten waar wij trots op zijn. Resultaten die naar meer smaken. Wij gaan verder, met SmartR.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline