Tom en Odwin stellen zichzelf aan u voor:

Tom: “Vol enthousiasme help ik organisaties om zichzelf slim in te richten. Als Business consultant ben ik altijd en overal op zoek naar kansen en nieuwe ideeën om de effectiviteit van organisaties te verbeteren. Ik ben ondernemend, eerlijk, conceptmatig sterk en klantgericht. De beste ideeën komen vanuit een bedrijf zelf. Mijn kracht is organisaties te helpen die goede ideeën te vertalen naar concrete verbeteringen.”

“Ik ga bij SmartR werken omdat ik graag voor een bedrijf werk waar een project pas een succes is als de klant tevreden is over het behaalde resultaat én de manier waarop een project is uitgevoerd. Een bedrijf waar ondernemerschap telt en initiatief wordt gewaardeerd, maar bovenal denk ik bij SmartR collega’s te hebben gevonden met wie ik enthousiasme voor slim organiseren deel.

Odwin: “Ik ben een veelzijdig iemand met diverse interesses. In mijn werkzaamheden houd ik van dynamiek en afwisseling. Het contact met mensen is voor mij onmisbaar in mijn werk en ik vind het fijn om samen met anderen in overleg te treden, te sparren en nieuwe ideeën/oplossingen te bedenken. Structuur aanbrengen en analytisch denken is iets dat mij van nature goed afgaat. Klantgericht zijn, staat bij mij hoog in het vaandel, want daar gaat het tenslotte om: de klant.

Verantwoordelijkheid mogen nemen en een stuk vrijheid in mijn werk hebben, daarmee haal ik het beste uit mijzelf. Ik hou van heldere communicatie, transparant, eerlijk en oprecht.” “Waarom heb ik voor SmartR gekozen? Ik herken in SmartR een leuke groep mensen die samen met plezier, kennis van zaken en gedrevenheid een bedrijf voeren. Dit in combinatie met de zelfstandige functie, klantgericht, maar vooral ook oplossingsgericht werken heeft mij doen kiezen voor SmartR. Het feit dat SmartR een no-nonsense organisatie is met een open karakter past ook erg bij mij als persoon.”

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline