Customer Experience

“De reiziger op 1,2 en 3” Dat is het motto van de dienstverlening bij de NS. Dat uit zich niet alleen in functionele zaken zoals treinen die op tijd rijden, treinen die schoon zijn en de zitplaatskans maar ook emotionele thema’s zoals sfeer op de stations door gastvrijheid, stationspiano’s en de mogelijkheid om je telefoon op te laden met behulp van een schommel.

Een concept dat voor de externe klant van de NS steeds verder uitgerold wordt. Maar zoals Richard Branson ooit zei: “clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients.”

XLA

Waar veel organisaties nog meten met kpi’s die vastgelegd zijn in een SLA, heeft onze nieuwe collega Petra ons tijdens de maandelijkse personeelsbijeenkomst geïnspireerd hoe zij de medewerkers tevredenheid bij de NS verhoogde met behulp van de XLA. Dit staat voor Xperience Level Agreement. Oftewel hoe ervaren je medewerkers een bepaalde oplossing. Dit vraagt om een benadering waarbij de gebruikers actief worden betrokken en er ontwikkeld wordt op basis van de wens van de gebruiker.

Een zeer leerzame sessie waar alle medewerkers van SmartR erg door geïnspireerd zijn geraakt. Er werd dan ook nog lang nagepraat over dit onderwerp tijdens het heerlijke diner in de brasserie bij Boode in Bathmen. Petra bedankt!

Wilt u ook geïnspireerd worden over de XLA en weten hoe u dit praktisch in kunt zetten? Neem gerust contact met ons op.

Bekijk onze laatste berichten

Visueel inkijkje Platformexpeditie

Wat een commitment was er op 31 oktober! 🙏 Zie hieronder nog een visueel inkijkje in onze ontdekkingsreis naar één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector… 👀
Lees meer

Welkom Amber!

Nieuwe collega Amber Huidink – Tinneveld verwelkomt jou voortaan bij SmartR 👋 Een lunch regelen, events organiseren of gastvrouw zijn op het hoofdkantoor. Amber is als nieuwe Backoffice Manager een manusje van alles. Met haar ‘niet stil kunnen zitten’-mentaliteit pakt zij events, marketing en sales met beide handen aan. Ze zorgt er daarnaast voor dat alles op […]
Lees meer

About last week… the next step

𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘄𝗲𝗲𝗸… 𝗧𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘀𝘁𝗲𝗽 Hoe realiseren we één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector? Op onze volgende bestemming in onze reis stonden we stil bij deze vraag. Het event waarin we concrete stappen hebben gezet. 🎯 ➡️ Digitaal strateeg Marco Derksen nam ons mee in het grotere plaatje: hoe ziet de informatiesamenleving 3.0 eruit […]
Lees meer

Final call! Platformexpeditie

📢 Final call! Meld je aan en bundel samen met andere corporaties en onderhoudspartijen ideeën tot een concrete realisatie voor één platform(samenwerking) op het gebied van reparatie onderhoud. Let’s do it! ➡️ Meld je hier aan. 🔥 Ga mee op ontdekkingsreis ⏰ Dinsdagochtend 31 oktober 2023 📍 Go Ahead Eagles, Deventer
Lees meer

Vacature: Consultant RGS

𝗪𝗶𝗷 𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗦𝗹𝗶𝗺𝗺𝗥 𝗦𝗮𝗺𝗲𝗻𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻! 🤝 Geen georganiseerd wantrouwen maar een vruchtbare samenwerking. Hoe zet je als corporatie de kennis en kunde van jouw onderhoudspartners in voor meer kwaliteit, hogere huurderstevredenheid en lagere kosten? SmartR is koploper op dit thema! Wij hebben al veel vernieuwende en slimme samenwerkingen opgezet tussen corporaties en vastgoedonderhoudsbedrijven. ✅ […]
Lees meer

SmartiesAutomaat gearriveerd

De winnaars van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 hebben namens Domesta de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen! Heel veel plezier Thomas Deen en Frank Harwig en dank voor de toffe ontvangst!
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2023 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline