De meeting stond in het teken van digitalisering, “de organisatie van de toekomst” en “digitaliseert u mee?”, waarbij vakgenoten uit de organisatiesector in de gelegenheid waren om met elkaar kennis en ervaringen te delen onder het genot van twee inspirerende presentaties en een hapje en drankje.

De openingspreker was onze Rico Leemreijze. Rico prikkelde de genodigden gister met een interactieve presentatie, “wij gaan de huur verlagen in 2020!”.  Hierbij werd het publiek (door middel van stemkastjes) gevraagd om ambitie te tonen en op stellingen rondom de digitalisering in de sector, haar mening te geven. Realtime werden de resultaten/antwoorden in de presentatie van Rico verwerkt en zo ontstond er naast een interessante ook een levendige presentatie met flink wat nieuwe inzichten rondom digitale dienstverlening, procesoptimalisatie en het menselijk kapitaal binnen een organisatie.

Na de pauze en een hapje en drankje vervolgde de Connect Meeting met de inspirerende spreker, Steven van Belleghem. Zijn presentatie en gelijknamige boek, “when digital becomes human”, staat in het teken van de digitalisering van relaties met klanten en de manier waarop het menselijke aspect hierin betrokken wordt. De presentatie bleek gister een tornado aan nieuwe inzichten, uitdagingen en hier en daar herkenning met zich mee te brengen.

Tijdens de Connect Meeting hebben Hofmeier, SmartR en Steven van Belleghem met de krachtige presentaties en een vleugje humor geprobeerd om de digitalisering in de sector te belichten, dé mogelijkheden in de toekomst te schetsen en daarbij te benadrukken dat digitalisering hand in hand gaat met het menselijk kapitaal binnen een organisatie.

Bekijk de foto’s voor een sfeerimpressie van deze geslaagde meeting!

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline