Mijande Wonen moest na de reorganisatie een flinke slag maken door slimmer te gaan werken. Het ‘zaakgericht werken’ was op dat moment nog vrij nieuw en voor ons onbekend gebied. Wel zag ik de voordelen, dus wilde de sprong in het diepe graag nemen.

Maar wat is nou fijner dan in het diepe springen samen met een adviseur die goed is in datgene waar je zelf niet zoveel verstand van hebt? Samen met Rianne van SmartR ben ik gesprongen.

Door de ICT kennis van Rianne te combineren met mijn kennis over de processen en de manier waarop we ze willen vormgeven, vormden we een daadkrachtig duo. Er werd goed uitgevraagd hoe de organisatie zou gaan reageren op de verbeteringen. Op basis hiervan hebben we samen een strakke aanpak bedacht voor de implementatie.

Het advies van SmartR om eerst intern met de verbeterde processen te gaan werken, hebben we ter harte genomen. Hierdoor kunnen we de werkwijze eigen maken en het door-en-door testen voordat we van onze klant gaan vragen om bepaalde zaken digitaal te doen. Je kunt het richting de klant immers maar één keer goed doen om ze aan je te binden.

Het resultaat is dat we samen een aantal zaken hebben ingericht en dit jaar zeker nog  meer zaken samen gaan aanpakken om op deze manier onze medewerkers te ondersteunen en slimmer te werken :-).

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline