De incassozaak bij Mijande Wonen is deze week live! Vanaf nu heeft Mijande Wonen een slimmer en digitaler incassoproces. Bij huurders met een achterstand “popt” automatisch de zaak op. Op deze manier is er realtime inzicht in de achterstanden.

De zaak zorgt er ook voor dat de Wijkconsulenten meer grip hebben op het incassoproces. Een huurder is direct in beeld en wordt gedurende proces goed gevolgd. Heeft iemand al betaald? Of is er een nieuwe achterstand ontstaan? Welke acties zijn er ondernomen met de huurder om te zorgen dat de huur wordt betaald? Dit is direct en op één plek zichtbaar in de zaak. En als de huur betaald wordt dan sluit de zaak automatisch.

Hoe gaat dit dan op dag 1 van de incassozaak? Je begrijpt het al, heel veel zaken die tegelijk automatisch gestart worden (alle huurders met een achterstand). Met zweet op het voorhoofd hebben de wijkconsulenten alle incassozaken naar de juiste fase gezet. Een flinke klus die met een bak smarties ernaast te doen was. Op het oog een moetje om alle zaken te doorlopen. Maar al snel leidde dit tot inzichten en gevoel bij de lopende achterstanden.

De Wijkconsulenten geven nu al aan meer dan tevreden te zijn over het resultaat!

#zaakgerichtwerken

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline