De eerste maanden van Erica Leferink
De eerste maanden van …. Wij vroegen Erica Leferink om ons eens mee te nemen in haar eerste maanden. Ze is al veel op pad om onze klanten te adviseren in een voor haar totaal nieuwe sector. “Gewoon doen. Punt.” Vertelt Erica. Zo hebben wij haar overigens ook leren kennen. Pragmatisch en niet bang om nieuwe dingen […]
Lees meer
Succesvolle CorporatieGids LIVE Kennisdag
‘Wat tof dat jullie als organisatie dit soort innovaties omarmen en proberen verder te brengen.’ Dit was een van de vele complimenten die wij na afloop van onze sessie op het CorporatieGids LIVE mochten ontvangen. Een sessie die wederom succesvol was. De deelnemers waren enthousiast, maar wisten ook positief kritische vragen te stellen over de […]
Lees meer
CorporatieGids LIVE Kennisdag
Heb jij je al aangemeld? Voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag die morgen plaatsvindt!? Ons doel is om deelnemers te inspireren en te informeren. Tijdens onze sessie zullen Rico Leemreijze en Raymond de Groot de deelnemers meenemen in het DNA van SmartR, hoe wij naar innovatie en transformatie kijken en wat dit betekent voor reparatieverzoeken. Kortom, een sessie vol inspiratie, […]
Lees meer
Meet Business Consultant Erica Leferink
Nog meer nieuwe gezichten… Ook Erica Leferink heeft zich aangesloten bij SmartR in de functie van Business Consultant; een rol die haar niet onbekend is. Erica heeft jarenlang als Business Consultant rondgetoerd door Nederland, weliswaar in een andere sector, maar daar doen we bij SmartR niet moeilijk over. De kennis leren we wel! Binnen SmartR […]
Lees meer
Meet Manager Operations Janta Visser
Manager Operations Janta Visser sloot zich onlangs aan bij SmartR en daarom is het hoog tijd om haar verhaal te delen. ⬇️ “De organisatie SmartR en Rico ken ik al even. De afgelopen periode zijn we veelvuldig met elkaar in contact geweest en kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn toetreding tot SmartR de juiste stap is. En nou, […]
Lees meer
Geslaagd voor het KTO-onderzoek!
We hebben onze klanten en relaties wederom gevraagd hoe zij de samenwerking met SmartR en haar medewerkers ervaren. Daarbij komen periodiek onderwerpen als kwaliteit, kennis, gedrag en resultaat aan bod. Met gepaste trots kunnen we vertellen dat we geslaagd zijn met een klanttevredenheidscijfer van (trommelgeroffel)…… 8.2! Niet alleen een mooie stap vooruit (2021: 7,9) maar […]
Lees meer