Verhuurmutatieprocessen zijn steeds vaker gedigitaliseerd. Maar is ook het omringende proces optimaal georganiseerd? Staat de informatie voor sturing en verantwoording op de juiste plek of kost het vastleggen van informatie altijd extra handelingen op een later moment? SmartR onderzoekt en optimaliseert.
ICT heeft baat bij slank zijn. Uitdijende ICT levert vaak omslachtige en vertraagde processen op. Niet goed voor de corporatie, niet goed voor de klant. Die raakt gefrustreerd als er meerdere contactmomenten met het KCC nodig zijn of als er geen gehoor wordt gegeven aan een terugbelverzoek. De klant wil eenvoud en uniforme processen.
Optimaliseren kan door het creëren van een slanke organisatie. Maar ook door de klantbeleving te verbeteren. We werken in zeven stappen naar de doelen van jouw corporatie.
Customer experience: een hippe term voor klantbeleving. En die is belangrijk. Heel belangrijk. Een huurder wil zijn melding van een reparatie eenvoudig, snel en zo leuk mogelijk kunnen doen. Zodat hij een positieve klantreis maakt. En dat is best een opgave. Want hoe zorg je voor een optimale klantbeleving? En dat de huurder echt ‘centraal staat’ zoals in zoveel ondernemersplannen staat? SmartR weet meer.
Lees meerPapieren formulieren, notities tijdens een klantbezoek: je kunt het allemaal digitaliseren. Maar hoe zorg je er voordat het proces niet alleen geautomatiseerd is, maar ook slimmer wordt? SmartR helpt. Met prioriteren, faseren en realiseren.
Lees meerAlleen ga je snel, samen kom je verder. Een cliché, maar waarheid als een koe. Samenwerken is een kans om met partijen in een keten de kwaliteit van de dienstverlening te realiseren, kosten te verlagen en omzet te verhogen. Klinkt simpel, maar het vraagt wel wat.
Lees meer