Customer experience: een hippe term voor klantbeleving. En die is belangrijk. Heel belangrijk. Een huurder wil zijn melding van een reparatie eenvoudig, snel en zo leuk mogelijk kunnen doen. Zodat hij een positieve klantreis maakt. En dat is best een opgave. Want hoe zorg je voor een optimale klantbeleving? En dat de huurder echt ‘centraal staat’ zoals in zoveel ondernemersplannen staat? SmartR weet meer.
Verwachtingen – tevredenheid = beleving. De wet van klantbeleving gaat al een tijdje mee en blijft van kracht. Maar zo statisch als de wet is, zo dynamisch zijn de verwachtingen van klanten. Die veranderen constant. Door technologische ontwikkelingen en door een andere kijk op duurzaamheid. Vinger aan de pols dus.
De bedrijfsvoering optimaal inzetten voor de klantbeleving: hoe doe je dat? Onze aanpak in vier stappen:
Papieren formulieren, notities tijdens een klantbezoek: je kunt het allemaal digitaliseren. Maar hoe zorg je er voordat het proces niet alleen geautomatiseerd is, maar ook slimmer wordt? SmartR helpt. Met prioriteren, faseren en realiseren.
Lees meerVerhuurmutatieprocessen zijn steeds vaker gedigitaliseerd. Maar is ook het omringende proces optimaal georganiseerd? Staat de informatie voor sturing en verantwoording op de juiste plek of kost het vastleggen van informatie altijd extra handelingen op een later moment? SmartR onderzoekt en optimaliseert.
Lees meerHoe verander je projectenkalenders / projectenportfolio’s van eindeloos doorgeschoven wensenlijstjes naar daadwerkelijk uitgevoerde acties? Hoe zorg je er voor dat je ICT-strategie wel tot uitvoering wordt gebracht? En wat als je nog geen ICT-strategie hebt maar wel weet dat ‘jumpin’ to solutions’ leidt tot een versnipperd ICT-landschap? SmartR weet meer.
Lees meer