Corporatie IJsseldal Wonen in Twello maakte voor de vaste telefonie nog gebruik van een eigen telefooncentrale. Die had een aantal knelpunten en was verouderd. Daarbij was integratie van vaste en mobiele telefonie zeer gewenst. Ook zochten ze goede stuurinformatie over het service-level op het klantcontactcentrum. SmartR heeft IJsseldal Wonen bij het selectieproces en de implementatie van het project VoIP begeleid.

Hoe:

SmartR heeft IJsseldal Wonen begeleid en ontzorgd bij de vormgeving van het plan van aanpak, de marktoriëntatie en de implementatie. Op dat ontzorgen zoemen wij graag even in, want we merken dat een project als VoIP vaak wordt gezien als redelijk klein en behapbaar. Maar de werkelijke impact op een organisatie is meestal vele malen groter dan voorzien.

Daar komt bij dat de externe betrokken partijen vaak excellente services bieden op hun eigen gebied, maar het conformeren aan een projectplan in veel gevallen nog lastig vinden. Dit vraagt om korte lijnen, rappe sturing en intensieve bewaking van kwaliteit, tijd en geld. Inmiddels heeft SmartR zeer veel ervaring opgedaan op dit gebied. We weten het beoogde resultaat te bewerkstelligen en de organisatie volledig te ontzorgen.

Resultaat:

De bereikbaarheid van IJsseldal Wonen is verbeterd, integratie van vaste en mobiele telefonie is gerealiseerd. Het klantcontactcentrum heeft direct inzicht in de gegevens van de huurder door de integratie met het primaire systeem. En met correcte stuurinformatie en verschillende rapportages kan men op medewerkersniveau aansturen en inschalen. Daarnaast is de bereikbaarheid geoptimaliseerd, waardoor de klanttevredenheid is gestegen.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline