Het nieuwe klantportaal van SSH& is in de lucht. De studentenhuisvester in Nijmegen en Arnhem maakt het mogelijk voor de studenten om nog meer online te regelen. Studenten kunnen vanaf nu hun contract digitaal tekenen in het klantportaal. Ze kunnen hun huurprijsopbouw zien, gegevens over hun kamer raadplegen en online hun huur betalen. Verlaten ze de kamer weer? Dan zeggen ze het contract digitaal op!
De ambitie van SSH& is om hun huurders maar ook hun eigen organisatie te digitaliseren. Belangrijk speerpunt is om het mutatieproces te digitaliseren. SSH& heeft bijna 4000 mutaties per jaar. Belangrijk dus dat dit zo efficiënt mogelijk verloopt.
SmartR heeft SSH& ondersteunt bij de implementatie van het klantportaal. Met als belangrijkste taak: efficiëntere processen en zoveel mogelijk digitaal! Een flinke uitdaging om het klantportaal van ZIG en het ERP systeem Itris ViewPoint met elkaar te koppelen en te zorgen voor slimmere processen zowel voor de klant als SSH&.
SSH& blijft investeren in meer online faciliteiten voor hun huurders en hun medewerkers. De volgende stap is dat huurders hun repartieverzoek kunnen indienen en dat de medewerkers hun huurders nog beter kunnen bedienen via het klantvolgsysteem. En natuurlijk helpt SmartR daar weer bij!