Het nieuwe klantportaal van SSH& is in de lucht. De studentenhuisvester in Nijmegen en Arnhem maakt het mogelijk voor de studenten om nog meer online te regelen. Studenten kunnen vanaf nu hun contract digitaal tekenen in het klantportaal. Ze kunnen hun huurprijsopbouw zien, gegevens over hun kamer raadplegen en online hun huur betalen. Verlaten ze de kamer weer? Dan zeggen ze het contract digitaal op!

De ambitie van SSH& is om hun huurders maar ook hun eigen organisatie te digitaliseren. Belangrijk speerpunt is om het mutatieproces te digitaliseren. SSH& heeft bijna 4000 mutaties per jaar. Belangrijk dus dat dit zo efficiënt mogelijk verloopt.

SmartR heeft SSH& ondersteunt bij de implementatie van het klantportaal. Met als belangrijkste taak: efficiëntere processen en zoveel mogelijk digitaal! Een flinke uitdaging om het klantportaal van ZIG en het ERP systeem Itris ViewPoint met elkaar te koppelen en te zorgen voor slimmere processen zowel voor de klant als SSH&.

SSH& blijft investeren in meer online faciliteiten voor hun huurders en hun medewerkers. De volgende stap is dat huurders hun repartieverzoek kunnen indienen en dat de medewerkers hun huurders nog beter kunnen bedienen via het klantvolgsysteem. En natuurlijk helpt SmartR daar weer bij!

Bekijk onze laatste berichten

Meet Business Consultant Erica Leferink

Nog meer nieuwe gezichten… Ook Erica Leferink heeft zich aangesloten bij SmartR in de functie van Business Consultant; een rol die haar niet onbekend is. Erica heeft jarenlang als Business Consultant rondgetoerd door Nederland, weliswaar in een andere sector, maar daar doen we bij SmartR niet moeilijk over. De kennis leren we wel! Binnen SmartR […]
Lees meer

Meet Manager Operations Janta Visser

Manager Operations Janta Visser sloot zich onlangs aan bij SmartR en daarom is het hoog tijd om haar verhaal te delen. ⬇️ “De organisatie SmartR en Rico ken ik al even. De afgelopen periode zijn we veelvuldig met elkaar in contact geweest en kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn toetreding tot SmartR de juiste stap is. En nou, […]
Lees meer

Geslaagd voor het KTO-onderzoek!

We hebben onze klanten en relaties wederom gevraagd hoe zij de samenwerking met SmartR en haar medewerkers ervaren. Daarbij komen periodiek onderwerpen als kwaliteit, kennis, gedrag en resultaat aan bod. Met gepaste trots kunnen we vertellen dat we geslaagd zijn met een klanttevredenheidscijfer van (trommelgeroffel)…… 8.2! Niet alleen een mooie stap vooruit (2021: 7,9) maar […]
Lees meer

SmartR personeelsbijeenkomst XL

2024 is alweer bijna 2 maanden onderweg, waarmee het hoog tijd was voor de maandelijkse SmartR personeelsbijeenkomst😎 Deze vond donderdag 15 februari plaats en dit keer in een nieuw format: de personeelsbijeenkomst XL! De XL-versie van onze personeelsbijeenkomst staat in het teken van elkaar ontmoeten, samenwerken, kennisdelen en ouderwetse gezelligheid! We selecteren inspirerende locaties waar […]
Lees meer

Winnaar van de SmartR Kennisquiz

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline