Het is 16 januari 2017. U ontvangt vandaag het woonstrookje 2016 met daarin een specificatie en mogelijk de afrekening van uw woonlasten 2016. U logt in met uw DigiD en ziet hierin een overzicht van de onroerendgoedbelasting, woonverzekeringspremies, gemeentelijke belastingen, de huurlasten, het verbruik van uw gas, water en licht, de servicekosten, uw huurtoeslag, het uitgevoerde onderhoud, de internet en tv aansluitingen etc. etc. De centrale instantie (de woningcorporatie van de toekomst?) regelt al uw woonzaken en verschaft u periodiek inzicht. U heeft een woonovereenkomst gesloten en als bewoner heeft u al uw woonzaken betaalbaar en eenvoudig geregeld.
Gekke gedachte? Wij gaan de haalbaarheid hiervan verkennen. Maar ook de robotisering van klantenservices met geautomatiseerde chatfuncties op basis van scripts, het digitaliseren van de toegang tot de woning, de beveiliging van de woning of de inspectie van woningen met VR of drones. Wij maken graag de antwoorden van morgen, door de toepassingen van morgen creatief te vertalen naar de business van de woningcorporatie.
Dat doen we overigens niet alleen. Geïnteresseerd om te participeren? info@smartr.nl
#join_us