Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in corporatieland als in de zakelijke wereld daaromheen. Die ervaring, kennis en commerciële voelsprieten neemt hij nu mee naar SmartR.

“Mede door de warme ontvangst van mijn collega’s en de vele positieve reacties vanuit mijn netwerk op mijn overstap naar SmartR voel ik me helemaal op mijn plek!”

 

Ervaringsdeskundige

“Ik ben zelf opgegroeid in een sociale huurwoning in het mooie Raalte”, begint Jurgen. “Mijn moeder woont er nog steeds. En heb al die jaren mede daardoor gezien dat er een enorm veranderpotentieel aanwezig is in de corporatiesector. De manier waarop een corporatie met haar huurders en overige stakeholders omgaat, de manier van communiceren, dat komt allemaal terug in de klantbeleving die je als organisatie bied. Een simpele verandering in de werkwijze kan de beleving van de huurder maar ook die van de corporatiemedewerker enorm ten goede komen. Of het nu gaat om een inspectie bezoek, een telefoontje van het klantcontactcentrum of de samenwerking met een partner in de keten van vastgoedonderhoud.”

Van Start-up naar Scale up

“SmartR zit in een enerverende fase. We maken een stevige groei door en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. SmartR heeft de ambitie dat haar adviseurs en aanpak een begrip worden in corporatieland. Open en eerlijke gesprekken met oprechte aandacht en begrip voor elkaar zijn daarin key”, stelt Jurgen. “Want juist in onze rol als organisatie adviseurs is vertrouwen van cruciaal belang.”

SmartR heeft als jonge en snelgroeiende organisatie bemerkt dat zaken als actief relatiebeheer en partnermanagement veel aandacht behoeven en het vastleggen en borgen van heldere afspraken en werkprocessen nog wat onderbelicht zijn.
“Als onderdeel van het SmartR team draag ik daar graag mijn steentje aan bij. Hoe? Als betrokken en inspirerende sparringpartner voor de overige MT-leden en geïnteresseerde en bevlogen gesprekspartner voor onze relaties, gedragen door een gedegen visie en een flinke dosis humor en enthousiasme.”

Een keer een (digitale) kop koffiedrinken met Jurgen? Je kan hem bereiken via jurgen@smartr.nl of 06-16164158.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline