Een smaakvolle Gin-Tonic voor de corporatiesector!

Gin en tonic. Lekker van zichzelf, maar samen nog veel lekkerder!

Geavanceerde software-oplossingen die bijdragen aan de realisatie van de ambities van een corporatie en die ook deskundig en soepel worden geïmplementeerd. Niet alleen oog voor de applicatie, maar juist ook voor de vernieuwing van het proces, mens en organisatie.

Wie wil dat nou niet? Casix en SmartR kiezen voor een samenwerking om dit te realiseren in de vastgoedsector.

De kracht van Casix is dé geavanceerde software en apps voor onderhoud van vastgoed. Een product dat continu ontwikkelt, verbetert en aanpast aan veranderende behoeften. Casix wil enerzijds haar producten blijvend vernieuwen en anderzijds haar klanten blijvend faciliteren met deze innovatieve software. Door deze aanpak heeft Casix heeft inmiddels een toonaangevende positie in de vastgoedsector verworven.

SmartR is in haar kracht als zij de corporatie en/of aannemer mag adviseren en ondersteunen bij vernieuwingen of optimalisaties. De aanpak van SmartR is er één van analyse en aanpakken, waarbij adoptie hoog in het vaandel staat. De integratie met andere processen en systemen én de adoptie in de organisatie lopen hier gelijk in op. Een alom geprezen aanpak bij woningcorporaties en aannemers.

 

 

 

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline