Functieomschrijving

Momenteel ben je een Functioneel Beheerder die zowel actief is met betrekking tot de continuïteit van de bestaande informatievoorziening, als met vernieuwingen. Je ondersteunt eindgebruikers in de breedste zin des woord en hebt kennis van rapportages, informatiemodellen, operationele aansturing en het projectmatig zorgdragen en vormgeven van gewenste veranderingen aan de informatievoorziening. In de praktijk haal je nog voldoende uitdaging uit het uitvoeren van deze werkzaamheden maar zou je op de lange termijn absoluut willen doorgroeien tot Functioneel Consultant. Vanuit SmartR bieden wij je de kans en het podium om je ambitie(s) na te streven.

Functievoorwaarden

Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over MBO(+) werk- en denkniveau. Je hebt een brede ICT kennis en projectmethodieken zijn je niet vreemd. Je hebt kennis van functioneel-beheerprocessen, rapportages, kantoorautomatisering en verwante tools. Je schakelt snel en excelleert op operationeel niveau.

  • Als persoon beweeg jij je makkelijk binnen een organisatie en heb je oog voor de verschillende belangen. Je bent resultaatgericht en een kei in plannen en organiseren van de werkzaamheden én je eigen agenda! Kortom, zelfredzaam;
  • Loopt niet weg voor de kleine service vragen, pakt deze aan lost ze op;
  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met specifieke kennis over informatiesystemen, ICT oplossingen en projectmanagement. Bij voorkeur in de richting van ICT beheer;
  • Kennis van functioneel-beheerprocessen conform BISL is een pré;

Bij voorkeur heb je al enige ervaring binnen de woningcorporatie sector opgedaan, maar dit is geen vereiste.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong en fris adviesbureau die met een aanstekelijk enthousiasme, gezonde ambitie en lef tot stand is gekomen. Onze kernwaarden zijn dan ook niet voor niets ambitielollef en resultaat. Voor de groei van onze organisatie zoeken wij, naast de vakinhoudelijke kennis, vooral een collega die een intrinsieke behoefte heeft om steeds te vernieuwen, altijd op de hoogte is van de ICT-noviteiten en de kennis graag deelt met andere. Dit (uiteraard) in combinatie met een flinke dosis humor, een flexibele werkhouding en een analytische manier van denken. Op onze website vind je veel meer informatie over het werkveld waarin wij ons dagelijks begeven en de casussen waar wij ons mee bezighouden; www.smartr.nl.

Ben je enthousiast en ontvang je graag meer informatie rondom de functie bij SmartR? Neem dan contact met ons op via; info@smartr.nl.

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline