Vandaag is het zo ver! Mijande gaat live met een volledig digitaal onderhoudsproces. Hoe dat eruit ziet? De huurder of de klantenservice legt het reparatieverzoek vast in het portaal van de huurder via de beslisboom. En maakt direct online een afspraak. De eigen dienst en de aannemers worden vervolgens digitaal aangestuurd. De aannemer via het aannemersportaal en de eigen dienst via de ViewPoint Mobiel APP. De vakman krijgt via de APP op zijn telefoon de afspraken die de huurder heeft gemaakt. Legt de informatie na het afhandelen van de reparatie vast via de APP en meldt deze ook gereed! Voor de aannemer is het niet anders. Zij worden aangestuurd via het aannemersportaal en ontvangen alle relevante informatie over het reparatieverzoek. Ook zij handelen na afloop van de reparatie het verzoek digitaal af in het portaal.

Omdat Mijande en hun aannemers hun informatie digitaal vastleggen is de status van een reparatieverzoek te volgen voor de klant op het hun klantportaal!

De Technisch consulenten gaan vanaf vandaag op pad met de inspectie APP. Ze zijn de allereerste gebruikers van de nieuwe APP van Itris ViewPoint. Geen doordruk vellen, Excelsheets of andere losse documenten meer. Het opnamerapport voor de huurder wordt digitaal ondertekend en per mail naar de huurder verstuurd. Zijn er opdrachten die uitgevoerd moeten worden door de aannemer? Dan worden die vanuit de inspectie APP aangemaakt en naar Viewpoint en het aannemersportaal gestuurd. De aannemer kan direct aan de slag met zijn planning en zorgen voor geen of minimaal leegstand van de woning. Aanpassingen op de woningwaardering of ZAV’s worden in de APP vastgelegd en verwerkt in Viewpoint. Alle bevindingen worden rechtstreeks in het bronsysteem van Mijande vastgelegd!

Na veel lol, lef en ambitie met de werkgroepen vandaag het resultaat! Een top resultaat!

#nomorestress

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline