Vandaag is het zo ver! Mijande gaat live met een volledig digitaal onderhoudsproces. Hoe dat eruit ziet? De huurder of de klantenservice legt het reparatieverzoek vast in het portaal van de huurder via de beslisboom. En maakt direct online een afspraak. De eigen dienst en de aannemers worden vervolgens digitaal aangestuurd. De aannemer via het aannemersportaal en de eigen dienst via de ViewPoint Mobiel APP. De vakman krijgt via de APP op zijn telefoon de afspraken die de huurder heeft gemaakt. Legt de informatie na het afhandelen van de reparatie vast via de APP en meldt deze ook gereed! Voor de aannemer is het niet anders. Zij worden aangestuurd via het aannemersportaal en ontvangen alle relevante informatie over het reparatieverzoek. Ook zij handelen na afloop van de reparatie het verzoek digitaal af in het portaal.

Omdat Mijande en hun aannemers hun informatie digitaal vastleggen is de status van een reparatieverzoek te volgen voor de klant op het hun klantportaal!

De Technisch consulenten gaan vanaf vandaag op pad met de inspectie APP. Ze zijn de allereerste gebruikers van de nieuwe APP van Itris ViewPoint. Geen doordruk vellen, Excelsheets of andere losse documenten meer. Het opnamerapport voor de huurder wordt digitaal ondertekend en per mail naar de huurder verstuurd. Zijn er opdrachten die uitgevoerd moeten worden door de aannemer? Dan worden die vanuit de inspectie APP aangemaakt en naar Viewpoint en het aannemersportaal gestuurd. De aannemer kan direct aan de slag met zijn planning en zorgen voor geen of minimaal leegstand van de woning. Aanpassingen op de woningwaardering of ZAV’s worden in de APP vastgelegd en verwerkt in Viewpoint. Alle bevindingen worden rechtstreeks in het bronsysteem van Mijande vastgelegd!

Na veel lol, lef en ambitie met de werkgroepen vandaag het resultaat! Een top resultaat!

#nomorestress

Bekijk onze laatste berichten

Sparren tijdens CorporatiePlein 2022

CorporatiePlein 2022
Met welke missie bezoek jij het CorporatiePlein? Rico, Tom, Joyce en Jurgen komen graag kennis met je maken om te sparren over thema’s als klantbeleving, SlimmR samenwerken in vastgoed, veranderopgaven en onbegonnen werk.   Maar ook voor de welbekende actie en hersenkrakers kun je bij ons terecht. Gooi deze editie letterlijk een balletje op en […]
Lees meer

Trots op UWOON corporatie!

Trots op UWOON woningcorporatie!  Samen met de buurtbeheerders en leefbaarheidsmedewerkers van Uwoon en Itris heeft onze collega Mieke Kroon een prachtig resultaat neergezet. Uwoon kan met trots zeggen dat: 🔵 Het leefbaarheidsproces staat als een huis! 🔵 Het proces is volledig gedigitaliseerd in het zaaksysteem.  🔵 Met de bijbehorende monitor heeft UWOON het gewenste inzicht en […]
Lees meer

MastR Class Platformicatie op 15 september 2022

Oprichter/partner van Marketingfacts en strategisch adviesbureau Upstream Marco Derksen neemt je tijdens de MastR Class ‘Platformicatie’ mee in de verandering naar de nieuwe netwerksamenleving binnen #woningcorporaties. De MastR Class vindt plaats in de kantine van De Gasfabriek, dé Business Innovation Campus in Deventer, met aansluitend een netwerkborrel. Zien we jou ook op 15 september? Kom inspiratie opdoen én geniet van […]
Lees meer

Digitale transformatie, van A naar anders

Denk jij al na over de digitale transformatie van de samenleving en zet je daar nu ook al stappen in? ‘Digitale transformatie gaat over het anders organiseren én in veel voorkomende gevallen over een ander businessmodel. Niet van A naar B maar van A naar Anders’. Marco Derksen neemt je in onze MastR Class mee in […]
Lees meer

Aftermovie MastR Class Klantbeleving!

Nagenieten van onze eerste MastR Class Klantbeleving! Ben jij er de volgende MastR Class ook bij? Dat kan! De volgende MastR Classes staan gepland op 15 september 2022 en 1 december 2022. In september staat het thema Platformicatie centraal en in december gaan we het thema samenwerken in vastgoed behandelen.   Geïnteresseerd? Aanmelden voor één […]
Lees meer

SummRcourse 2022

Wat een bijzondere editie! Ook dit jaar trokken wij ons als team weer 3 dagen terug om onszelf te verrijken met kennis en kunde. Zo hebben wij onszelf en elkaar gechallenged op het thema ‘lef’ en ‘vertrouwen’. Het was een fysieke, mentale, emotionele en spirituele beproeving. Fantastisch! Bijzondere verhalen, waardevolle inzichten en toepasbare handvatten, die […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2022 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline