Vandaag is het zo ver! Mijande gaat live met een volledig digitaal onderhoudsproces. Hoe dat eruit ziet? De huurder of de klantenservice legt het reparatieverzoek vast in het portaal van de huurder via de beslisboom. En maakt direct online een afspraak. De eigen dienst en de aannemers worden vervolgens digitaal aangestuurd. De aannemer via het aannemersportaal en de eigen dienst via de ViewPoint Mobiel APP. De vakman krijgt via de APP op zijn telefoon de afspraken die de huurder heeft gemaakt. Legt de informatie na het afhandelen van de reparatie vast via de APP en meldt deze ook gereed! Voor de aannemer is het niet anders. Zij worden aangestuurd via het aannemersportaal en ontvangen alle relevante informatie over het reparatieverzoek. Ook zij handelen na afloop van de reparatie het verzoek digitaal af in het portaal.

Omdat Mijande en hun aannemers hun informatie digitaal vastleggen is de status van een reparatieverzoek te volgen voor de klant op het hun klantportaal!

De Technisch consulenten gaan vanaf vandaag op pad met de inspectie APP. Ze zijn de allereerste gebruikers van de nieuwe APP van Itris ViewPoint. Geen doordruk vellen, Excelsheets of andere losse documenten meer. Het opnamerapport voor de huurder wordt digitaal ondertekend en per mail naar de huurder verstuurd. Zijn er opdrachten die uitgevoerd moeten worden door de aannemer? Dan worden die vanuit de inspectie APP aangemaakt en naar Viewpoint en het aannemersportaal gestuurd. De aannemer kan direct aan de slag met zijn planning en zorgen voor geen of minimaal leegstand van de woning. Aanpassingen op de woningwaardering of ZAV’s worden in de APP vastgelegd en verwerkt in Viewpoint. Alle bevindingen worden rechtstreeks in het bronsysteem van Mijande vastgelegd!

Na veel lol, lef en ambitie met de werkgroepen vandaag het resultaat! Een top resultaat!

#nomorestress

Bekijk onze laatste berichten

Twee nominaties voor SmartR | Beleving Awards

What?! Niet 1, maar 2 nominaties voor SmartR !! 🏆 Trotser kunnen we bijna niet zijn. Onderzoeks- en adviesbureau Integron reikt op 6 juni a.s. voor de veertiende keer de Beleving Awards uit en wij zijn erbij. “Steeds meer bedrijven schenken continu aandacht aan hun customer en employee experience. Simpelweg omdat bewezen is dat dat leidt tot meer enthousiaste […]
Lees meer

Dianne van Egten en Johnny Keriakous, welkom bij SmartR!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Dianne van Egten en Johnny Keriakous zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden! Wij wensen hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie.
Lees meer

Een mooie mijlpaal voor collega Marco van Delden

Onze collega Marco van Delden is al bijna vijf jaar als Functioneel Beheerder binnen SmartR werkzaam. Een mooie mijlpaal! Wij vroegen hem hoe hij de toekomst van Functioneel Beheer binnen woningcorporaties ziet. ‘Toen ik begon, was het idee dat technologie ons vertelde hoe we moesten werken. En ja, tot op zekere hoogte was dat ook waar. Maar in de […]
Lees meer

De eerste maanden van Erica Leferink

De eerste maanden van …. Wij vroegen Erica Leferink om ons eens mee te nemen in haar eerste maanden. Ze is al veel op pad om onze klanten te adviseren in een voor haar totaal nieuwe sector. “Gewoon doen. Punt.” Vertelt Erica. Zo hebben wij haar overigens ook leren kennen. Pragmatisch en niet bang om nieuwe dingen […]
Lees meer

Succesvolle CorporatieGids LIVE Kennisdag

‘Wat tof dat jullie als organisatie dit soort innovaties omarmen en proberen verder te brengen.’ Dit was een van de vele complimenten die wij na afloop van onze sessie op het CorporatieGids LIVE mochten ontvangen. Een sessie die wederom succesvol was. De deelnemers waren enthousiast, maar wisten ook positief kritische vragen te stellen over de […]
Lees meer

CorporatieGids LIVE Kennisdag

Heb jij je al aangemeld? Voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag die morgen plaatsvindt!? Ons doel is om deelnemers te inspireren en te informeren. Tijdens onze sessie zullen Rico Leemreijze en Raymond de Groot de deelnemers meenemen in het DNA van SmartR, hoe wij naar innovatie en transformatie kijken en wat dit betekent voor reparatieverzoeken. Kortom, een sessie vol inspiratie, […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline