Vandaag is het zo ver! Mijande gaat live met een volledig digitaal onderhoudsproces. Hoe dat eruit ziet? De huurder of de klantenservice legt het reparatieverzoek vast in het portaal van de huurder via de beslisboom. En maakt direct online een afspraak. De eigen dienst en de aannemers worden vervolgens digitaal aangestuurd. De aannemer via het aannemersportaal en de eigen dienst via de ViewPoint Mobiel APP. De vakman krijgt via de APP op zijn telefoon de afspraken die de huurder heeft gemaakt. Legt de informatie na het afhandelen van de reparatie vast via de APP en meldt deze ook gereed! Voor de aannemer is het niet anders. Zij worden aangestuurd via het aannemersportaal en ontvangen alle relevante informatie over het reparatieverzoek. Ook zij handelen na afloop van de reparatie het verzoek digitaal af in het portaal.

Omdat Mijande en hun aannemers hun informatie digitaal vastleggen is de status van een reparatieverzoek te volgen voor de klant op het hun klantportaal!

De Technisch consulenten gaan vanaf vandaag op pad met de inspectie APP. Ze zijn de allereerste gebruikers van de nieuwe APP van Itris ViewPoint. Geen doordruk vellen, Excelsheets of andere losse documenten meer. Het opnamerapport voor de huurder wordt digitaal ondertekend en per mail naar de huurder verstuurd. Zijn er opdrachten die uitgevoerd moeten worden door de aannemer? Dan worden die vanuit de inspectie APP aangemaakt en naar Viewpoint en het aannemersportaal gestuurd. De aannemer kan direct aan de slag met zijn planning en zorgen voor geen of minimaal leegstand van de woning. Aanpassingen op de woningwaardering of ZAV’s worden in de APP vastgelegd en verwerkt in Viewpoint. Alle bevindingen worden rechtstreeks in het bronsysteem van Mijande vastgelegd!

Na veel lol, lef en ambitie met de werkgroepen vandaag het resultaat! Een top resultaat!

#nomorestress

Bekijk onze laatste berichten

Visueel inkijkje Platformexpeditie

Wat een commitment was er op 31 oktober! 🙏 Zie hieronder nog een visueel inkijkje in onze ontdekkingsreis naar één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector… 👀
Lees meer

Welkom Amber!

Nieuwe collega Amber Huidink – Tinneveld verwelkomt jou voortaan bij SmartR 👋 Een lunch regelen, events organiseren of gastvrouw zijn op het hoofdkantoor. Amber is als nieuwe Backoffice Manager een manusje van alles. Met haar ‘niet stil kunnen zitten’-mentaliteit pakt zij events, marketing en sales met beide handen aan. Ze zorgt er daarnaast voor dat alles op […]
Lees meer

About last week… the next step

𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘄𝗲𝗲𝗸… 𝗧𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘀𝘁𝗲𝗽 Hoe realiseren we één platform voor reparatieonderhoud voor de corporatiesector? Op onze volgende bestemming in onze reis stonden we stil bij deze vraag. Het event waarin we concrete stappen hebben gezet. 🎯 ➡️ Digitaal strateeg Marco Derksen nam ons mee in het grotere plaatje: hoe ziet de informatiesamenleving 3.0 eruit […]
Lees meer

Final call! Platformexpeditie

📢 Final call! Meld je aan en bundel samen met andere corporaties en onderhoudspartijen ideeën tot een concrete realisatie voor één platform(samenwerking) op het gebied van reparatie onderhoud. Let’s do it! ➡️ Meld je hier aan. 🔥 Ga mee op ontdekkingsreis ⏰ Dinsdagochtend 31 oktober 2023 📍 Go Ahead Eagles, Deventer
Lees meer

Vacature: Consultant RGS

𝗪𝗶𝗷 𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗦𝗹𝗶𝗺𝗺𝗥 𝗦𝗮𝗺𝗲𝗻𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻! 🤝 Geen georganiseerd wantrouwen maar een vruchtbare samenwerking. Hoe zet je als corporatie de kennis en kunde van jouw onderhoudspartners in voor meer kwaliteit, hogere huurderstevredenheid en lagere kosten? SmartR is koploper op dit thema! Wij hebben al veel vernieuwende en slimme samenwerkingen opgezet tussen corporaties en vastgoedonderhoudsbedrijven. ✅ […]
Lees meer

SmartiesAutomaat gearriveerd

De winnaars van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 hebben namens Domesta de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen! Heel veel plezier Thomas Deen en Frank Harwig en dank voor de toffe ontvangst!
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2023 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline