Vandaag is het zo ver! Mijande gaat live met een volledig digitaal onderhoudsproces. Hoe dat eruit ziet? De huurder of de klantenservice legt het reparatieverzoek vast in het portaal van de huurder via de beslisboom. En maakt direct online een afspraak. De eigen dienst en de aannemers worden vervolgens digitaal aangestuurd. De aannemer via het aannemersportaal en de eigen dienst via de ViewPoint Mobiel APP. De vakman krijgt via de APP op zijn telefoon de afspraken die de huurder heeft gemaakt. Legt de informatie na het afhandelen van de reparatie vast via de APP en meldt deze ook gereed! Voor de aannemer is het niet anders. Zij worden aangestuurd via het aannemersportaal en ontvangen alle relevante informatie over het reparatieverzoek. Ook zij handelen na afloop van de reparatie het verzoek digitaal af in het portaal.
Omdat Mijande en hun aannemers hun informatie digitaal vastleggen is de status van een reparatieverzoek te volgen voor de klant op het hun klantportaal!
De Technisch consulenten gaan vanaf vandaag op pad met de inspectie APP. Ze zijn de allereerste gebruikers van de nieuwe APP van Itris ViewPoint. Geen doordruk vellen, Excelsheets of andere losse documenten meer. Het opnamerapport voor de huurder wordt digitaal ondertekend en per mail naar de huurder verstuurd. Zijn er opdrachten die uitgevoerd moeten worden door de aannemer? Dan worden die vanuit de inspectie APP aangemaakt en naar Viewpoint en het aannemersportaal gestuurd. De aannemer kan direct aan de slag met zijn planning en zorgen voor geen of minimaal leegstand van de woning. Aanpassingen op de woningwaardering of ZAV’s worden in de APP vastgelegd en verwerkt in Viewpoint. Alle bevindingen worden rechtstreeks in het bronsysteem van Mijande vastgelegd!
Na veel lol, lef en ambitie met de werkgroepen vandaag het resultaat! Een top resultaat!
#nomorestress