Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen?
Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in dit idee. Maar willen ook wel weten wat jullie er van vinden. En wie weet, kunnen we het samen nog wel verder brengen!
Drie partijen huurder, onderhoudspartij én corporatie, verschillende belangen en één oplossing. Wij denken dat het kan! Weg met stroperige processen, KOVRA koppelingen of beslisbomen. Op naar gemak voor de huurder, efficiency voor de onderhoudspartij en regie voor de corporatie.
>>> Ik zie je graag bij CorporatieGids LIVE!
Meld je hier aan voor onze sessie om 09:30, 10:15 of 11:00 uur: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden