Erg trots zijn we dat we vanaf vandaag de 10e (!) Smartie aan u mogen voorstellen: Tom Haarman.

Tom:” Vanaf vandaag maak ik deel uit van het SmartR team en mag ik corporaties helpen slimmer te organiseren!”.

“Voordat ik aan deze uitdaging begon heb ik 3 jaar als projectleider informatisering gewerkt bij Volker Wessels Infra ICT. Daar heb ik ervaring opgedaan met de ontwikkeling, implementatie en adoptie van toepassingen in een complexe en snel veranderende organisatie…”

“Daarvoor heb ik mij bij de PKN vanuit de operatie ingezet voor het ontwikkelen en beheren van een ledenregistratie- en financieel pakket. Nog eerdere ervaringen heb ik opgedaan als marketeer bij onder andere Post NL en Pensonic in Maleisië.”

“Ik ben een trotse vader van een dochter van 2,5 en een zoon van 2 weken. Sinds een jaar wonen woon ik samen met mijn gezin in het mooie Diepenveen. Daarvoor heb ik zeven jaar met veel plezier in Utrecht gewoond. Als weer, de tijd en de kinderen het toelaten zit ik graag op de racefiets of ren ik een rondje langs de IJssel. Bij minder mooi weer vind je me in de keuken, ben ik in een veel te uitdagend klusproject verzeild of lig ik op de bank een serie te kijken.”

“Wat de uitdaging ook is en ongeacht de rol vanuit waar ik die benader, ik zet me altijd met enthousiasme in om organisaties te helpen met hun uitdagingen en hun doelen te  realiseren. Ik breng mensen in beweging door mensen te betrekken en door doelen en uitdagingen inzichtelijk te maken. De beste ideeën komen meestal vanuit een bedrijf zelf.”

Bekijk onze laatste berichten

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Mieke Kroon maakt overstap van SSH& naar SmartR

  Mieke Kroon versterkt sinds begin 2021 het SmartR team als business consultant! En daar zijn we maar wat blij mee. Want ze heeft als coördinator binnen SSH& al de nodige projecten op haar naam staan: van klant-volg-systeem tot mutatieproces, sommige begeleid door SmartR. Nu is ze klaar om haar kennis in te zetten voor […]
Lees meer

Locatie, locatie, locatie…

Locatie, locatie, locatie Dat is wat makelaars altijd roepen als het om het zoeken van een huis gaat. Een huis kan je verbouwen maar de locatie van je huis kan je niet wijzigen. Bij SmartR ICT Beheer draait het om Service, Service, Service Service op afstand Service op onze supportdesk Service op locatie Vandaag de […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline