Brownie-surprise! Medewerkers van Ons Huis Wooncorporatie Enschede werden afgelopen weekend verrast met een browniebox van Brownies & Downies uit Enschede. Geniet ervan allemaal!

Vanaf vandaag werkt Ons Huis Wooncorporatie Enschede namelijk met de inspectie app van Bright Answers en de zaak huur opzeggen binnen ViewPoint. Samen met de projectgroep heeft SmartR ‘s Mieke Kroon de afgelopen maanden hard gewerkt en we zijn dan ook trots op het resultaat.

En nu door! Want we zijn nog niet klaar. De woningaanvaarding app en de zaak nieuwe verhuring wacht op ons 💪🏻.  #workhardplayhard #slimmerorganiseren

 

 

Bekijk onze laatste berichten

Brownie-surprise voor Ons Huis in Enschede!

Brownie-surprise! Medewerkers van Ons Huis Wooncorporatie Enschede werden afgelopen weekend verrast met een browniebox van Brownies & Downies uit Enschede. Geniet ervan allemaal! Vanaf vandaag werkt Ons Huis Wooncorporatie Enschede namelijk met de inspectie app van Bright Answers en de zaak huur opzeggen binnen ViewPoint. Samen met de projectgroep heeft SmartR ‘s Mieke Kroon de afgelopen maanden hard gewerkt en we […]
Lees meer

Ontzorgen van de klant: Raymond de Groot stelt zich voor

    We verwelkomen een nieuwe collega: Raymond de Groot! Per april 2021 voegt hij zich in het SmartR-team als Business Consultant. Raymond houdt zich bezig met het begeleiden van diverse projecten binnen woningcorporaties. Deze consultant gaat er als ware sociale aanpakker voor om klanten te ontzorgen. “Ik wil een band opbouwen met de projectleden. […]
Lees meer

Kennissessie 11 mei | Procesoptimalisatie next level!

“Met een efficiënt proces maak je het verschil niet meer” Rico Leemreijze geeft weer een kennissessie bij CorporatieGids LIVE! Dinsdag 11 mei kun je om 09.30u, 10.15u of 11.00u inschakelen. Aanmelden kan hier: https://www.corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_live/aanmelden Procesoptimalisatie gaat inmiddels niet meer over efficiency. Procesoptimalisatie gaat meer en meer over klantbeleving. Huurders en medewerkers verwachten dat processen transactioneel zijn geoptimaliseerd. Dit […]
Lees meer

Een succesvolle CorporatieLive Kennisdag

Een heel succesvolle ochtend! Dat is onze conclusie na de eerste Kennissessie die Rico Leemreijze heeft mogen verzorgen tijdens de CorporatieLive Kennisdag van dinsdag 2 maart. Ruim 50 corporatiemedewerkers hebben onze inspiratiesessie “een reparatieverzoek a la Uber” bijgewoond. Veel positieve reacties ontvangen en diverse positief-kritische vragen mogen beantwoorden. Wij bedanken CorporatieGids Live voor de goede […]
Lees meer

Een reparatieverzoek doen á la Uber!?

Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen? Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een verkenning en mogelijke oplossing. Ik neem jullie mee in […]
Lees meer

Hart voor de klant en de business!

  Jurgen Reimert is recent toegevoegd aan het SmartR-team als manager Klant & Business! Naar eigen zeggen is hij “bedrijfseconoom van huis uit en gepokt en gemazeld in de dagelijkse business”. En dat kan je wel stellen, na ruim 20 jaar in functies op het vlak van sales, business development en commercieel management, zowel in […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2021 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline