Klantportalen, de voors en de tegens, de opbrengsten en de kosten. Maar wat heeft zo`n portaal nou opgeleverd voor de corporaties die inderdaad hun huurders via een portaal laten inloggen? Wat zijn uw ervaringen met uw portaal, heeft u inderdaad bepaalde doelstellingen behaald of juist niet? Of gebruikt u juist geen klantportaal? Wie heeft er nu echt succes en hoe kunnen die successen worden verklaard? We zijn op zoek naar de “best practices”, zodat we deze kennis met u kunnen delen.
SmartR brengt dit nu goed in kaart door hier onderzoek naar te doen onder alle corporaties in Nederland middels de Benchmark Klantportalen 2017. In de loop van vandaag zal iedere corporatie een uitnodiging via mail ontvangen om deel te nemen aan de benchmark.
Resultaten
De eerste resultaten van deze Benchmark Klantportalen worden gepresenteerd op de Corporatiegids LIVE Kennisdag 11 april in Houten. Deelnemers aan de kennissessie van SmartR krijgen de eerste resultaten toegelicht en krijgen tevens een rapport uitgereikt.
U kunt zich opgeven voor deze kennissessie door hier te klikken!