IJsseldal Wonen voert vanaf nu haar inspecties digitaal uit! De vooropnames en definitieve opnames worden door de opzichters in de woning afgehandeld. In overleg met de huurder legt de opzichter vast welke onderdelen door de huurder in orde gebracht moeten worden. Ze voeren mutatie opdrachten in, werken de woningwaardering bij en registeren zelf aangebrachte voorzieningen.
De informatie & foto’s worden automatisch verwerkt in een vooropname en eindopname rapport, dat met één druk op de knop bij de vertrekkende huurder in de mailbox verschijnt. De mutatie opdrachten komen direct in het aannemersportaal terecht en zijn direct werkopdrachten voor het mutatieonderhoud. Intern wordt de woning cartotheek bijgewerkt. De huurder weet waar hij of zij aan toe is; IJsseldal heeft een super-efficiënt proces.
SmartR heeft het selectie & implementatie traject gerealiseerd. En heeft er voor gezorgd dat de opzichters van IJsseldal Wonen de inspecties efficiënt en digitaal kunnen uitvoeren. De informatie wordt direct weggeschreven in het primaire systeem. Een staaltje digitalisering van dienstverlening en processen, wie volgt?